Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg søker lånekassen om stipend i god tid. jeg gjør avtaler og får ny leilighet. dyr leilighet, må ut med to husleier i minst første omgang å er avhennig da av stipendet. lånekassen aviser søknaden min på grunn av at de mente d var feil søknad å ber meg søke helt på ny. men likevel må jeg søke med samme søknad. så seks nye ukers ventetid. huseieren er forbanna og truer med å gjøre meg bostedsløs hvis jg ikke gjør noe med dette. hva kan jg gjøre. pluss ar huseier har vrengt om på godljennelsen av depositumsgarantien. han forventet bankgaranti fra bank ikke fra nav. noe jg tydelig har sagt heletiden at var fra nav. så nå aner jeg kunn frustrasjon her.. what to do? Nav hjelper ikke da jg egentlig har god nok økonomi. så what to do.. Anonymous poster hash: a258c...f48
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 så lenge du egentlig har god økonomi, så kan du vel gå i banken og få kontokreditt frem til du får pengene fra lånekassen? kontokreditt er rentefritt. Anonymous poster hash: a9ee8...4e0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Kontokreditt har et gebyr på 500 kr.. å er ikke rentefritt. kalles for kortidskreditt i min bank og blir satt som kortidsforbrukslån å har samme rente som forbrukslån.. eller er kontokreditt noen bedre banker har kanskje? Anonymous poster hash: a258c...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå