Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hvordan er den første gangen når man har sex, å ikke har hatt det på over tre år?? Siden 2010... Har ikke hatt sex siden jeg lagde barn Er jeg jomfru igjen? Anonymous poster hash: 7fb17...24a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 haha, da er vi to nei du er nok ikke jomfru. du får kjøpe deg en leke og prøve ut eller finne deg en kar. jeg håper min drømmemann dukker opp snart er ikke det at jeg absolutt MÅ ha sex, men vil jo ha flere barn etterhvert og da følger sexen med. Anonymous poster hash: 574af...7f0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Nei, man blir ikke jomfru igjen ;-) Anonymous poster hash: 84203...af2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Samme her. Klarer meg selv til jeg finner en jeg virkelig er interessert i/tenner på. Anonymous poster hash: 608f4...cf0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Kan hende du føler det er litt trangere enn siste gangen du hadde sex. Men ellers ingen forskjell. Har hatt tørkeperioder på 2 og tre år tidligere.... Anonymous poster hash: a4202...1f5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 haha, da er vi to nei du er nok ikke jomfru. du får kjøpe deg en leke og prøve ut eller finne deg en kar. jeg håper min drømmemann dukker opp snart er ikke det at jeg absolutt MÅ ha sex, men vil jo ha flere barn etterhvert og da følger sexen med. Anonymous poster hash: 574af...7f0 Har ingen leker, hehe... Men ja, håper jeg finner en kar snart, hadde vært hyggelig. Jeg også ønsker meg flere barn! Anonymous poster hash: 7fb17...24a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Samme her. Klarer meg selv til jeg finner en jeg virkelig er interessert i/tenner på. Anonymous poster hash: 608f4...cf0 Er det jeg også føler, så derfor det ikke er blitt noe. Vil ikke ha sex bare for å ha sex. Anonymous poster hash: 7fb17...24a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Kan hende du føler det er litt trangere enn siste gangen du hadde sex. Men ellers ingen forskjell. Har hatt tørkeperioder på 2 og tre år tidligere.... Anonymous poster hash: a4202...1f5 Åja, okay! Men forstår ikke helt hvorfor det er blitt slik, at det er så lenge siden sist. Trodde bare det var meg ja, som var litt ja... treg og kjedelig! Men fint å høre at det er andre også, som har/har hatt det slik som meg. En god og lang "pause" fra sex;) Anonymous poster hash: 7fb17...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå