Gå til innhold

3 år siden sist sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den første gangen når man har sex, å ikke har hatt det på over tre år?? Siden 2010... 

Har ikke hatt sex siden jeg lagde barn :o 

Er jeg jomfru igjen? 

Anonymous poster hash: 7fb17...24a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, da er vi to ;) nei du er nok ikke jomfru. du får kjøpe deg en leke og prøve ut ;) eller finne deg en kar. jeg håper min drømmemann dukker opp snart :) er ikke det at jeg absolutt MÅ ha sex, men vil jo ha flere barn etterhvert og da følger sexen med.

Anonymous poster hash: 574af...7f0
Skrevet

Nei, man blir ikke jomfru igjen ;-)

Anonymous poster hash: 84203...af2

Skrevet

Samme her. Klarer meg selv til jeg finner en jeg virkelig er interessert i/tenner på.

Anonymous poster hash: 608f4...cf0
Skrevet

Kan hende du føler det er litt trangere enn siste gangen du hadde sex. Men ellers ingen forskjell.

Har hatt tørkeperioder på 2 og tre år tidligere....

Anonymous poster hash: a4202...1f5
Skrevet

haha, da er vi to ;) nei du er nok ikke jomfru. du får kjøpe deg en leke og prøve ut ;) eller finne deg en kar. jeg håper min drømmemann dukker opp snart :) er ikke det at jeg absolutt MÅ ha sex, men vil jo ha flere barn etterhvert og da følger sexen med.

Anonymous poster hash: 574af...7f0

Har ingen leker, hehe... Men ja, håper jeg finner en kar snart, hadde vært hyggelig. Jeg også ønsker meg flere barn! :) 

Skrevet

Samme her. Klarer meg selv til jeg finner en jeg virkelig er interessert i/tenner på.

Anonymous poster hash: 608f4...cf0

Er det jeg også føler, så derfor det ikke er blitt noe. Vil ikke ha sex bare for å ha sex. :) 

Skrevet

Kan hende du føler det er litt trangere enn siste gangen du hadde sex. Men ellers ingen forskjell.

Har hatt tørkeperioder på 2 og tre år tidligere....

Anonymous poster hash: a4202...1f5

Åja, okay! Men forstår ikke helt hvorfor det er blitt slik, at det er så lenge siden sist. 

Trodde bare det var meg ja, som var litt ja... treg og kjedelig! Men fint å høre at det er andre også, som har/har hatt det slik som meg. En god og lang "pause" fra sex;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...