Gå til innhold

Er dette morsomt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Den er helt RÅ ! Og han er jo bare skjønn, da  :wub:

Skrevet

hehehehe... Jeg ler meg ihjææææl  :D

Anonymous poster hash: 2a683...e78
Skrevet

Ikke min type humor. ;) Jeg liker mange andre sketsjer med Henriette, da, men denne falt ikke i smak hos meg.

Skrevet

den der er fantastisk! ta meg som bikkja!

han hadde i allefall lurt meg ;)

Anonymous poster hash: cc218...458
Skrevet

Jeg syns ikke den var spesielt morsom. Men ikke sånn at det provoserer meg heller, bare ikke morsom. Nå skal det sies at jeg ikke syns så mange av den typen ting er morsom. Men, på fredag så jeg "sprengkåt og skinnhellig" på NRK, og det syns jeg både var morsomt, trist og genialt! Så HELT humorløs er jeg nok ikke... ;-)

Anonymous poster hash: 75477...646
Skrevet

Tommel opp fra meg:-) synes også bonden som krever erstatning for alt ulven har gjort i samme serie er bra:-)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fins ikke morsomt.

Platt og prøver altfor hardt. Jeg orket ikke se ferdig engang.

Jeg er nok for gammel :P

Skrevet

Jeg trakk ikke på smilebåndet en eneste gang :P Haha, jeg er visst skikkelig sur. Men, syns bare ikke akkurat denne var noe morsom...

Anonymous poster hash: 4527f...b9d
Skrevet

Jeg syns denne er supermorsom :)

Men nå elsker jeg ting jeg får litt vondt i magen av når jeg ser på det da

Skrevet

Synes mye i denne sjangeren er veldig morsomt :) men her jeg satt nå så lo jeg ikke så veldig..kan være fordi jeg ikke har så veldig sans for mye av det Henriette gjør.. Litt som en av kommentarene under videoen sier ; syns det blir mye grimaser, skriking og skråling. Om noen andre hadde gjort samme sketsj med litt annen fremtoning hadde jeg nok sikkert ledd meg ihjel, for selve poenget med den er veldig "på spikerhodet" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...