Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Mannen vil søke på skole neste år, men skolen er langt borte! Han må bo på hybel i ukene, og fly hjem så ofte han kan. Noen som har gjort det? Skolen varer i 2 år. Anonymous poster hash: 0ade5...89d
Jallow B Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Nei, men mannen min pendler Norge-Spania, og bodde i Afrika i nesten 6mnd. Skype, tlf, meldinger..gidta at det blir tøft, men ikke la det oppsluke deg:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Nei, men mannen min pendler Norge-Spania, og bodde i Afrika i nesten 6mnd. Skype, tlf, meldinger..gidta at det blir tøft, men ikke la det oppsluke deg:) Oi! Ja det var litt verre!! :S ja skype har jeg ikke tenkt på! Og så er det bare for to år! Tror det skal gå bra! Men barna kommer til å savne han! Jeg også. Men det skal ikke stoppe planene hans Anonymous poster hash: 0ade5...89d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Her er mannen borte hver uke og har vært det i 1 1/2 år. Han er hjemme i helgene heldigvis Vi har to små barn som er i bhg og jeg er i full jobb. Er tungt, men går helt fint Anonymous poster hash: 5aa3d...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå