Gå til innhold

Reise med baby 2-stjerners

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er alene med baby. Skal til syden. Kan jeg reise på 2-stjerners?

Anonymous poster hash: 9b8bc...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke jeg gjort. vi drar på 4/4+,og det er ok standard..

Anonymous poster hash: 65390...adb
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, for under 3 * kunne jeg ikke tenkt meg å bo på selv.

Anonymous poster hash: 739da...ef6
Skrevet

Ville ikke sjansa på det, minimum 3-stjerners når man reiser med barn.

Anonymous poster hash: 27a85...7c8

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Ok :)

Skrevet

Vi reiser ikke før i november, vil at babyen skal være "gammel nok".

Hvis jeg bestiller nå ligger prisen på ca 4000. Bør jeg vente? Eller er de billige tilbudene rett før avreise ikke leilighetshotell med 3 stjerner eller mer?

Skrevet

Hvor ille kan et 2-stjerners hotell være? Her er et eksempel: http://www.solfaktor.no/tour/sfp/hotelinfo?lang=no&hotelid=4373&p=5;f=77191459;h=723875. Jeg ser ikke noen store problemer for babyen her. Kanskje tilbyr de ikke like mye ekstra, som babyseng, mat da?

Det er nok din terskel for standard som setter grensene, babyen får sikkert 4-stjernesr ooppvartning av deg uansett :) Det finnes folk som drar på telttur med baby også.

Men det er klart, du må jo vurdere hvor du får mest for pengene, skiller det lite ville jeg sikkert oppgradert litt, for min egen skyld.

Anonymous poster hash: 07829...678
Skrevet

Hvor ille kan et 2-stjerners hotell være? Her er et eksempel: http://www.solfaktor.no/tour/sfp/hotelinfo?lang=no&hotelid=4373&p=5;f=77191459;h=723875. Jeg ser ikke noen store problemer for babyen her. Kanskje tilbyr de ikke like mye ekstra, som babyseng, mat da?

Det er nok din terskel for standard som setter grensene, babyen får sikkert 4-stjernesr ooppvartning av deg uansett :) Det finnes folk som drar på telttur med baby også.

Men det er klart, du må jo vurdere hvor du får mest for pengene, skiller det lite ville jeg sikkert oppgradert litt, for min egen skyld.

Anonymous poster hash: 07829...678

Jeg ordner alt til babyen selv, bare vi har tak over hodet med bad og kjøkken :)

Skrevet

Vi har reist til 4+ stjerner hotell for 4500kr for TO uker per person. Så er bare å lete, så finner man :)

Anonymous poster hash: 65390...adb
Skrevet

To-stjerners er elendig, ville aldri ha gjort det uten barn heller. Ikke stol på bildene i katalog/på nett.

Anonymous poster hash: 71688...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...