Gå til innhold

Siklerotte!

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Bor du et sted der det er dag nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Bor ikke engang her jeg er nå! Men dessverre, jeg hverken bor eller er et sted hvor jeg kunne ha sett dagslys nå, jeg klarer bare ikke å gjøre noe med natteravnsgenet.

Gjest Antarctica
Skrevet

Bor ikke engang her jeg er nå! Men dessverre, jeg hverken bor eller er et sted hvor jeg kunne ha sett dagslys nå, jeg klarer bare ikke å gjøre noe med natteravnsgenet.

Gjenkjennelig problem.

Her kommer et dikt til deg. A propos osv ( jeg mener "inspirert" som det heter på dibbedibb.)

Hun sier hun sikler og kaller seg rotte,

Men nå er hun våken til klokka blir åtte???

Hun kan ikke være en siklende gnager,

Nei, ugle, tror jeg. Med insomniaplager.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Å, neimen, takk! Tror ikke jeg har fått dikt siden ungdomsskolen! Dette skal jeg printe ut. Stemmer også veldig godt, spot on. Har sittet i en halvtime (eller 8 minutter) og forsøkt å gi deg et tilbake, men det ble en linje, så stoppet rimingen opp.

Gjest Antarctica
Skrevet

Å, neimen, takk! Tror ikke jeg har fått dikt siden ungdomsskolen! Dette skal jeg printe ut. Stemmer også veldig godt, spot on. Har sittet i en halvtime (eller 8 minutter) og forsøkt å gi deg et tilbake, men det ble en linje, så stoppet rimingen opp.

Hva, også du som er oldebarn av Ivar Aasen og alt mulig?? Tsk, tsk...
Gjest Siklerotte
Skrevet

Hva, også du som er oldebarn av Ivar Aasen og alt mulig?? Tsk, tsk...

Han Ivar Andreas, ja. Min godeste bestefar <3 Det kommer noe annet litterært når du minst venter det, du får leve i spenning.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, jeg mener selvsagt ikke Aasen! Men Goncourt! Balzac! Eeeehh. Shelley. Shakespeare.

Gjest Antarctica
Skrevet

(Fikk panikk, fant ikke flere. Gleder meg til det litterære. Gjør i mellomtida et forsøk på å få meg litt søvn.)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, det er i så fall såpass langt ut at han er min tipp-tipp-tipp tipp-tipp-tipp-tipp(kanskje enda mer) oldefar. Kjæresten min har også dikterblod, også en stor dikter. Så du kan bar se for deg konkurransen du får når den ungen skapes og vokser til.

Gjest Antarctica
Skrevet

Satser på at min sønn "lille Mozart" kan tonsette de diktene. Må jo bli suksess

Gjest Siklerotte
Skrevet

Snakkes nærmere, høres interessant ut. Får sove litt jeg også, i morgen er det tidlig opp for å begynne på Pashla-verket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...