Gå til innhold

Rødt eller blått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 0d413...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Norge i rødt, hvitt og blått.

Anonymous poster hash: 62eea...aab

Skrevet

Liker absolutt ikke blått. Fargen er kald, og gir meg dårlige assosiasjoner. Rød er en varmere farge, men er heller ikke noe jeg foretrekker. Aller helst bruker jeg hvit-, beige- og bruntoner. Av litt er sterke farger sprøyter jeg på med rav, rust eller oransje, samt noen forskjellige dempede grønntoner. 

Sånn er det hjemme hos meg. :)

Anonymous poster hash: 1884c...006
Gjest Antarctica
Skrevet

Hmmm. Lukta ikke det spørsmålet mer politikk enn interiør?

Kanskje du tilhører sofapartiet.

Skrevet

Jeg skjønte absolutt tegninga, men siden det ikke var spesifisert (og det er en haug med "hva stemmer du"-tråder her inne fra før, tok jeg meg den friheten til å tolke det slik jeg ville :-p 

Jeg er absolutt ikke en sofavelger, men er en innbitt sosialist ;) Det jeg utbroderte om farger er forøvrig fakta :) 

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skjønte absolutt tegninga, men siden det ikke var spesifisert (og det er en haug med "hva stemmer du"-tråder her inne fra før, tok jeg meg den friheten til å tolke det slik jeg ville :-p

Jeg er absolutt ikke en sofavelger, men er en innbitt sosialist ;) Det jeg utbroderte om farger er forøvrig fakta :)

Jeg tror deg!

Men sosialister med beige interiør frykter rødvinsflekker nesten mer enn en Solbergregjering, så jeg vil råde deg til å dreie mer mot rav og rust. Just in case.

Skrevet

Neh. Rødvin har en dyp og jordnær farge, og vil bare virke berikende i et forholdsvis nøytralt interiør. Men jeg er enig i at det er på sin plass med mer farge i hverdagen, om enn ikke blått verken på den ene eller andre måten :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

I dag hadde jeg på burgunder, fin høstfarge.

Skrevet

Mot rødt selvfølgelig!

Anonymous poster hash: ee955...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...