Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 er best! Anonymous poster hash: 7474b...59d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Ingen protest! Anonymous poster hash: 1f72b...295
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Den som sier imot... Anonymous poster hash: 1bd50...072
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Jøss. Jeg har fått et DIKT. Men som dere vet er slike ting bare med på å gjøre meg pinlig berørt! Noen må forte seg å si at jeg er et fjols som lager egne sjøldiggertråder!!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Jøss. Jeg har fått et DIKT. Men som dere vet er slike ting bare med på å gjøre meg pinlig berørt! Noen må forte seg å si at jeg er et fjols som lager egne sjøldiggertråder!! Nok med dette tullet nå. Lei disse selvdigger trådene dine, ass. PINLIG !
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Jøss. Jeg har fått et DIKT. Men som dere vet er slike ting bare med på å gjøre meg pinlig berørt! Noen må forte seg å si at jeg er et fjols som lager egne sjøldiggertråder!! Nok med dette tullet nå. Lei disse selvdigger trådene dine, ass. PINLIG !Takk! Bra noen setter meg på plass innimellom. Hvordan skulle det ellers gå??? Sonetter og aleksandriner side opp og side ned???
Gjest Siklerotte Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jøss. Jeg har fått et DIKT. Men som dere vet er slike ting bare med på å gjøre meg pinlig berørt! Noen må forte seg å si at jeg er et fjols som lager egne sjøldiggertråder!! Nok med dette tullet nå. Lei disse selvdigger trådene dine, ass. PINLIG !Takk! Bra noen setter meg på plass innimellom. Hvordan skulle det ellers gå??? Sonetter og aleksandriner side opp og side ned??? Ja, du har vel begge deler på lager? Synes disse trådene dine utvikler seg mer og mer for hver gang, vi har alle skjønt at det er som står bak både dikt og hyllest.
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Jøss. Jeg har fått et DIKT. Men som dere vet er slike ting bare med på å gjøre meg pinlig berørt! Noen må forte seg å si at jeg er et fjols som lager egne sjøldiggertråder!! Nok med dette tullet nå. Lei disse selvdigger trådene dine, ass. PINLIG !Takk! Bra noen setter meg på plass innimellom. Hvordan skulle det ellers gå??? Sonetter og aleksandriner side opp og side ned???Ja, du har vel begge deler på lager? Synes disse trådene dine utvikler seg mer og mer for hver gang, vi har alle skjønt at det er som står bak både dikt og hyllest.Hahah! MINE dikt har da langt høyere litterær verdi. Men det er tanken som teller. Kanskje det er DU som rimer i natten? Er det dag der du bor forresten?
Gjest Siklerotte Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Jeg kan ikke engang rime, til tross for at jeg er etterkommer av en stor dikterkonge. Noe skjedde på veien. Av meg får du aldri dikt, men du kan få mye annet. Fortsatt natt!
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Jeg kan ikke engang rime, til tross for at jeg er etterkommer av en stor dikterkonge. Noe skjedde på veien. Av meg får du aldri dikt, men du kan få mye annet. Fortsatt natt!Pokker. Ble nysgjerrig nå. Garborg, Ibsen, Strindberg, Falkberget??!!!? Argh!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jeg kan ikke engang rime, til tross for at jeg er etterkommer av en stor dikterkonge. Noe skjedde på veien. Av meg får du aldri dikt, men du kan få mye annet. Fortsatt natt!Pokker. Ble nysgjerrig nå. Garborg, Ibsen, Strindberg, Falkberget??!!!? Argh! Er lite norsk (eller svensk) blod i denne kroppen, du må tenke større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå