Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Gravid i uke 21. Allerede fått noen strekkmerker under navlen:-( Anonymous poster hash: 9f5c1...e26
PrinsessensMor Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 kan nok komme fort de desverre. vet ikke når jeg fikk mine første da magen min allerede så ut som ett elvekart. men kommer jo helt ann på hvor fort magen din vokser da=)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg vet det er forfengelig å bry seg veldig om det, men jeg kjenner jeg er litt nervøs for å bli full i strekkmerker. Magen min har alltid vært glatt og fin, om enn litt blubbete. Nå blir den nok blubbete med strekkmerker i tillegg. I tillegg kryper vekten oppover, og jeg synes det er litt ukomfortabelt.... Jeg er svært takknemlig over underet som vokser inne i meg, og gleder meg veldig til å treffe ham/henne. Da blir nok strekkmerker og fett det jeg tenker minst på. Men nå... Anonymous poster hash: 9f5c1...e26
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg vet det er forfengelig å bry seg veldig om det, men jeg kjenner jeg er litt nervøs for å bli full i strekkmerker. Magen min har alltid vært glatt og fin, om enn litt blubbete. Nå blir den nok blubbete med strekkmerker i tillegg. I tillegg kryper vekten oppover, og jeg synes det er litt ukomfortabelt.... Jeg er svært takknemlig over underet som vokser inne i meg, og gleder meg veldig til å treffe ham/henne. Da blir nok strekkmerker og fett det jeg tenker minst på. Men nå... Anonymous poster hash: 9f5c1...e26 I verste fall tar du deg en mageplastikk Anonymous poster hash: 36c5b...c66
Natti11 Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg har smurt meg daglig med bio oil og Cocoa olje for gravide fra palmers. Jeg går nå inn i uke 35 og har ikke ett eneste strekk merke. Spiser veldig sunt og drikker mye vann. Jeg er ikke så stor fra før så magen har strekt huden ganske bra, men strekk merker har jeg ikke fått. Anbefaler dere å prøve
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Jeg har smurt meg daglig med bio oil og Cocoa olje for gravide fra palmers. Jeg går nå inn i uke 35 og har ikke ett eneste strekk merke. Spiser veldig sunt og drikker mye vann. Jeg er ikke så stor fra før så magen har strekt huden ganske bra, men strekk merker har jeg ikke fått. Anbefaler dere å prøve Jeg veide 80kg da jeg ble gravid med førstemann. Smurte meg aldri. Gikk opp til over 100kg før termin. Spiste ikke spesielt sundt heller, men fikk ikke ett eneste strekkmerke. Strekkmerker er genetisk betinget. Det kommer An på underhuden din. Og alle kremer i hele verden gjør absolutt ingen forskjell..... Dessverre!! Men se på din mor, søster, bestemor etc, så får du en pekepinn på hvordan din mage blir.
Natti11 Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jeg har smurt meg daglig med bio oil og Cocoa olje for gravide fra palmers. Jeg går nå inn i uke 35 og har ikke ett eneste strekk merke. Spiser veldig sunt og drikker mye vann. Jeg er ikke så stor fra før så magen har strekt huden ganske bra, men strekk merker har jeg ikke fått. Anbefaler dere å prøve Jeg veide 80kg da jeg ble gravid med førstemann. Smurte meg aldri. Gikk opp til over 100kg før termin. Spiste ikke spesielt sundt heller, men fikk ikke ett eneste strekkmerke. Strekkmerker er genetisk betinget. Det kommer An på underhuden din. Og alle kremer i hele verden gjør absolutt ingen forskjell..... Dessverre!! Men se på din mor, søster, bestemor etc, så får du en pekepinn på hvordan din mage blir. Da er jeg nok en av de heldige. Jeg veier 64 kilo nå gått opp 8 kilo til sammen. Min mor har kun ett lite strekk merke ved navelen etter to barn. Jeg velger da å tro at hva man spiser har litt å si, jeg mener da det påvirker huden din til det vanlige uansett
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Strekkmerker kommer pga hormoner. I tenårene sprakk jeg over alt. Hofter, overarmer, rumpe, lår, "sideflesket", innerside knær og puppene var helt jævlige. Under svangerskapet fikk jeg ingen strekkmerker av betydning. Sprakk litt opp i et par på "sideflesket".
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Spis omega3, vit d og collagen. Drikk mye vann. Hjelper ikke smøre utvendig, det er underhuden som må styrkes! Anonymous poster hash: 79850...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå