Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hvordan forholder dere dere til ham? Jeg sliter med at han skjeller meg ut og kritiserer min måte å oppdra ungene på foran barna ved levering, henting og ellers når vi er sammen alle fire. Han kritiserer min plass å bo, økonomien min, at jeg ikke har pakket med ditt eller datt. Har sagt fra til han utallige ganger, men ingen endring. Jeg tror løsningen er å ikke møte han i det hele tatt. Bare ta levering og henting i bhg. Han suger all energi ut av meg. Hvordan gjør dere det? Han har aldri vært voldelig fysisk så jeg kan ikke nekte han å ha ungene. Anonymous poster hash: bfa60...da7
PrinsessensMor Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 har ikke vært i helt samme situasjon som det, her gikk det mer over nette. fra han og hans nye dame. det eneste som hjalp meg var å ikke svare de rett og slett. tror nok det beste for deg og kanskje ungen i det lange løp, er å gjøre sånn som du sier ta levering og henting i bhg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg forholder meg ikke til han. Eller, han nekter å forholde seg til meg. Fungerer særs dårlig, men han nekter å snakke med meg, noensinne.
Perlejente Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 jeg har minst mulig kontakt med BF.. Svarer ikke på meldinger, mail, tlf osv.. selvom jeg til daglig får 20 sms/anrop/snapchat osv.. Han har heldigvis ikke noe samværsrett og kommer vel aldri til å få det heller.. Han er også helt ufør pga sine psykiske lidelser
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Akkurat nå befinner han seg 3000 km unna. Noe jeg syntes jeg utrolig deilig.Har faktisk ikke hørt noe på 3 dager.. Og her snakker vi vanligvis 2-10 sms, 30 anrop, 10-20 mail ++ om DAGEN. Så jeg føler jeg er på en liten mental ferie. Men hvem vet.. plutselig er han vel tilbake i Norge, og helvete starter på nytt.. Så blir spennende å se hvordan jeg skal forholde meg til han i fremtiden.. Det vil tiden vise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå