Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Guttungen hadde en liten klump på armen i går, så ut som en diger hudorm, mulig hodet til en blodsuger, fikk ut dette og renset det. I ettermiddag var det pluttselig stort, blant og veldig hissig, stor svart klump i midten. Tømte den for puss tilsvarende en voksen negl, renset og la på basimicyn. Etter 2 timer var området i minst 5 cm hovent og rødt.... Pappaen dro til legevakten med ham, og jeg har fortsatt ikke hørt fra han...... Kjenner jeg blir bekymret, får jo ikke tak i ham.... Hva kan det være som skyldes noe slikt, og bør jeg bli redd at jeg ikke hører mer. Var bare en forran i kø fikk jeg sms når de kom frem..... Noen? Anonymous poster hash: 15c04...194
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Når dro de til legevakten, da? Det er jo mulig å ringe legevakten å spørre etter dem, det tror jeg jeg ville gjort hvis det var gått lang tid og jeg ikke fikk tak i dem. Jeg vet ikke hva det kan være, men håper det går bra med gutten din! Anonymous poster hash: e9495...de5
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Hadde ringt jeg også, om ikke annet enn sjelsro Jeg har opplevd å bli slik av et myggbitt, så trenger ikke være noe farlig. Anonymous poster hash: a7884...ece
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Takk, fikk en kjapp melding nå at han var bedøvet og de skulle åpne for å fjerne.... Ikke veldig informativ han mannen min...... Antar jeg får mer info. Lurer på hva slags infeksjon som blir svart innerst.... Men han får i allfall hjelp Anonymous poster hash: 15c04...194
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Uff, så ekkelt! Håper det går fint! Oppdater gjerne. Anonymous poster hash: 8597d...28b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Der ringte han, heldigvis. Han hadde fått skjært opp og tatt ut mengder med puss, lagt inn noe filt for å holde det åpent og fått dalacin. Legen hadde visst sagt at det var godt vi kom med en gang, for så fort som det vokste så hadde de ikke klart å ta det på legevakten om det ikke hadde blitt tatt med en gang. Og det skyldtes sannsynligvis et myggstikk??? Så skal være våken og passe på han mtp på feberstigning i natt... Takk for svar Anonymous poster hash: 15c04...194
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Hvor gammel er gutten? Om et sår/bitt hadde utviklet seg så fort, tror jeg at jeg hadde krevd innleggelse. Tenker selvsagt verst tenkelige scenario som den hønemor jeg er. Streptokokk A. Ikke å spøke med. Anonymous poster hash: cd32c...1a4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Han er 11 år.... Er vel derfor han må fa dalacin, men først fra i morgen........ Anonymous poster hash: 15c04...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå