Gå til innhold

Huff huff, har ikke råd til barnevogn 14 dager til termin :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner en barneverns melding i det fjerne...

Anonymous poster hash: 9f0bd...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om hi ikke fikk de svarene hun hadde håpet på.. Kanskje hun hadde håpet vi ville donert en til henne ;)

Jeg har full forståelse for at dere ikke har råd til å kjøpe splitter ny barnevogn til mange tusen, selv spleiset alle besteforeldre på vogna vår. Men om dere ikke engang har råd til en tusenlapp til vogn på finn.no, da blir jeg litt bekymret for hvordan dere skal klare dere framover :(

Anonymous poster hash: f701c...f56
Skrevet

Aner en barneverns melding i det fjerne...

Anonymous poster hash: 9f0bd...e4f

Herrefred, slapp nå av littegranne!

Snakk om å male fanden på veggen. På hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Har du kanskje inngående kjennskap til barnevernet selv siden det er din første tanke?

Utakknemlighet er ikke grunn til bekymringsmelding enda, så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 67d64...2d8

Skrevet

Spørs om hi ikke fikk de svarene hun hadde håpet på.. Kanskje hun hadde håpet vi ville donert en til henne ;)

Jeg har full forståelse for at dere ikke har råd til å kjøpe splitter ny barnevogn til mange tusen, selv spleiset alle besteforeldre på vogna vår. Men om dere ikke engang har råd til en tusenlapp til vogn på finn.no, da blir jeg litt bekymret for hvordan dere skal klare dere framover :(

Men det er jo flere som vil donere her. Men hi gidder jo ikke å svare engang

Anonymous poster hash: ebde6...f4d

Skrevet

Er jo ikke sikkert hun er pålogget lengre! Jeg kan opprette emner, for så å logge av og sjekke etter en stund. Er ikke sagt at man MÅ sitte å vente til alle svarene er kommet! Klokken er faktisk 23.22, og flere er nok lagt seg ;)

Anonymous poster hash: 32677...fb2

Skrevet

Litt merkelig at du ikke selv nevner finn, fretex osv. Så synes ikke så synd i deg faktisk.

Anonymous poster hash: 3e92c...a4d
Skrevet

Er jo ikke sikkert hun er pålogget lengre! Jeg kan opprette emner, for så å logge av og sjekke etter en stund. Er ikke sagt at man MÅ sitte å vente til alle svarene er kommet! Klokken er faktisk 23.22, og flere er nok lagt seg ;)

Anonymous poster hash: 32677...fb2

Ikke nå nei kanskje. Men hi har kommentert en som sa hun kunne kjøpe vogn på avbetaling, og det svaret kom etter at hun ble tilbudt gratis vogn av Violeta Violeta. Selvfølgelig må hun ikke sitte og vente på svar, men det innlegget ang avbetaling er det eneste hun har giddet å svare på

Skrevet

Æsj folk som er utaknemlige og i tilleg fisker etter gratis vogn. Kunne lett funnet råbillig på finn fra 5. Mnd til nå..... Hadde ikke giddi gitt sånn ei utvaska body engang! ( hilsen ei som kjøpte nesten alt brukt til førstemann så jo jeg vet det er mulig og lett tilogmed)

Anonymous poster hash: 49520...d88

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja det er sikkert veldig lurt og ta en barnevogn på avbetaling når jeg er student og pappaen er lærling!

Anonymous poster hash: 7f842...08d

Men å stifte familie i den situasjonen ... DET er lurt?

Skaff deg et bæresjal, da. Kan brukes om vinteren også, med riktig frakk/cape rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...