Gå til innhold

Flaut og vondt problem. Sopp (ekkelt innlegg for noen kanskje)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det andre gang jeg har soppinfeksjon på 4 uker. Jeg får det kanskje annenhver gang et par dager etter mensen. Det kommer hvertfall hvis jeg har hatt mye sex. Først blir jeg så (uansett om jeg er veldig våt) og så får jeg soppinfeksjon etterpå. Har canesten som jeg smører på og det hjelper jo etter noen dager, men er veldig slitsomt å ha det så ofte! Tok det opp med legen min i fjor da jeg var til gynekologisk undersøkelse og hun sa jeg bare skulle smøre på canesten når jeg fikk sopp. Alt så helt fint ut der nede og inni.

Noen som sliter med det samme eller kan gi råd til hva jeg kan gjøre for å unngå soppinfeksjon? Det er så forferdelig ubehagelig.

Noen ganger er det ganske ille sånn at jeg omtrent ikke kan gå uten å spre beina, mens andre ganger klør det bare. Det er ikke særlig illeluktende da, men det kommer slike kvite klumper ut.

Etter sex med kondom kan jeg nesten garantere at jeg får en infeksjon Kan det være at jeg ikke tåler kondom og/eller evt glidemiddel?

Huff, ble langt dette. Og uten avsnitt. Skriver fra tlf.

Bør ha husket anonymknappen nå.

Anonymous poster hash: 15064...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først blir jeg sår skulle det stå øverst der.

Anonymous poster hash: 15064...9ce

Skrevet

Be om en resept på Diflucan, det er en tablett du svelger. Den er mye mer effektiv enn Canesten.

Ta en tablett, er ikke sympt borte etter en uke tar du en til. Husk å få resept på to tabletter.

Det finnes et synonympreperat som koster halvparten, men huskerikke navnet i farta.

Anonymous poster hash: f3712...ee9

Skrevet

Husk at mannen din og kan ha sopp, ofte uten å merke det, og da smittes du igjen og igjen ved samleie. Jeg hadde samme problemet i svangerskapene mine, fikk sopp hele tiden. Når jeg hadde det, måtte mannen smøre seg 3 ganger daglig i en uke og vi måtte vente med sex, gjorde han det ikke, ble det heller ikke sex:) Etter jeg ble oppmerksom på dette gikk det mye lenger mellom hver gang. Etter ungene var ute fikk jeg sjeldent sopp. Også lurt å bruke vivag kapsler innimellom når soppen er borte. 

Anonymous poster hash: b5683...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...