Gå til innhold

Dette var el litt flaut Jens?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen arbeiderparti velgere som ønsker å kommentere denne? Nei det skjønner jeg godt egentlig.

:P 

Anonymous poster hash: 0e3dc...b58
Skrevet

Vel, her lukter det personkonflikter lang vei snarere enn politikk...

Anonymous poster hash: 18346...139
Skrevet

Hva Grete Knudsen sier i dag er ikke interessant. Hun har vært ute av norsk politikk i årevis og det surgulpet hun hoster opp her lukter mer av misunnelse og tapte drømmer enn noe annet. 

Jeg stemmer fortsatt AP, fordi jeg mener de fører den beste politikken for Norge. 

Anonymous poster hash: 44531...5d9
Skrevet

Hva er det å kommentere? Et menneske mener noe om Jens Stoltenberg, javel!?

Stemmer allikevel Ap.

Skrevet

Hva Grete Knudsen sier i dag er ikke interessant. Hun har vært ute av norsk politikk i årevis og det surgulpet hun hoster opp her lukter mer av misunnelse og tapte drømmer enn noe annet. 

Jeg stemmer fortsatt AP, fordi jeg mener de fører den beste politikken for Norge. 

Anonymous poster hash: 44531...5d9

Om du ser nederst i saken ser du at det er MANGE tidligere AP politikere som sier akkurat det samme om Jens, det er ikke snakk om KUN Grete Knudsen.

Anonymous poster hash: 0e3dc...b58

Skrevet

Det der er jo bare hennes personlige betraktninger om Jens som person og leder. Har jo ikke noe med politikken til Ap å gjøre.

Anonymous poster hash: 81642...732
Skrevet

Han er litt for aktivt ute med "folkeliggjøringen" av seg selv til at jeg klarer ta han seriøst noe mer..

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Hvis noen av dere trodde man kom seg fram i politikk uten å bli upopulær, vil jeg anbefale dere å prøve å bli ordførerkandidat i deres hjemkommune ... Det vil sitte flere titall snurte personer igjen og mene noe om deg når du evt lykkes.

Endret av Pashla
Skrevet

Ingen bombe at det sitter en haug surmulende og bitre ekspolitikere med ymse meninger om lederne i et parti? Selv ikke Erna er perfekt ;) og dette kan jeg ikke se er flaut for Jens. Derimot veldig kjedelig, nå rett før valget.

Nå stemmer ikke jeg AP, men her har jeg faktisk en viss sympati for både Jens og Jonas....

Skrevet

Alle politikere, uansett tilhørighet, får pes med en gang de får en mer framtredende rolle. Bare vent til Erna inntar tronen. Da skal det spas etter grums og elendighet i den gården også. Siden ingen av oss er helgener, vil en mest sannsynlig finne noe ubehagelig som er mer eller mindre sant og som ikke nødvendigvis kan dokumenteres annet enn en persons uttalelser. 

Hva Jens skal synes er flaut i denne sammenhengen, skjønner jeg ikke. Det må i så fall være at AP har hatt ei sutrete kjerring i profilerte roller tidligere. 

Anonymous poster hash: f2e79...5a7
Skrevet

Er Jens her inne?

Skrevet

Er Jens her inne?

Som modde, formodentlig.

Anonymous poster hash: 64a9e...6fc

Skrevet

Er Jens her inne?

Det er vel han som starter alle navnetrådene, tenker jeg? :P

Men fra spøk til alvor er det jo mange som stemmer AP fordi "de mener Jens er best egnet som statsminister", sånn sett kan dette kanskje ha litt innvirkning på valgkampen. Men jeg tviler på at det vil ha mye å si, kommer det ikke en sånn avsløringsbok ca. hver valgkamp? :)

Rent personlig synes jeg det er interessant å få se litt av hva som rører seg "innenfor maktens sirkler", og jeg er også utrolig lei av opphøyelsen av Stoltenberg og AP generelt og synes sånn sett det er greit med litt storm i vannglasset. ;)

Skrevet (endret)

Dette er jo ikke flaut for noen andre enn forfatteren selv. Hvis dette skulle hatt noen innvirkning, burde hun gjort det mens hun var aktiv - jeg har absolutt respekt for noen som tar oppgjør når de selv har noe å tape. Nå blir det jo bare utdatert synsing og sutring. Javel, hun mener ditt og datt om Jens. Alltid noen som mener noe om andre, men spesielt saklig er jo ikke dette her. Og rett før valget - hvorfor vil en gammel AP-politiker gjøre noe som setter gjenvalg i fare? Lukter personlig gruff, dette.

Med forbehold om at jeg ikke har lest boken, selvfølgelig. Og jeg stemmer ikke AP.

Endret av uhhuhher
Skrevet

Er Jens her inne?

Det er vel han som starter alle navnetrådene, tenker jeg? :P

Eller det er han som er "ok"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...