Gå til innhold

Bilpute til 5,5 åring i Syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Kroatia om noen uker og vi skal leie bil der. Det er kun et leiebilfirma dit vi skal og de sier at de kun har pute til vår jente på 5,5 år. Jeg blir veldig usikker på hva vi skal gjøre. Jeg har ikke lyst til å la være å leie bil heller. Hva ville dere gjort?

Jeg liker heller ikke at hun skal sitte på charterbussen fra flyplassen og til hotellet uten bilsete. Men som Apollo sier: ville du tatt med bilsete på bussen her?

Kjenner dette gjør meg utrygg! Vi er veldig nøye med bilsikring her hjemme.

Anonymous poster hash: a1e62...467
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leide bil i Spania i sommer. Hadde med tre bilstoler på flyet. De teller ikke som bagasje og kan tas med gratis.

Tror jeg ville tatt med setet.

God tur!

Anonymous poster hash: 879d9...8f9
Skrevet

Vi har aldri tatt med setene, har bare brukt pute. Hadde med en sånn belt-fix, som gjør at beltet blir liggende på skulderen (og ikke på halsen).

Anonymous poster hash: ede63...0e5

Skrevet

Vi brukte bubblebum i sommer. Det er en oppblåsbar pute som faktisk har gjort det svært godt i tester sammenlignet med andre puter.

Den har en stropp bak som holder selen nedpå skulderen ala belt fix. Fungerte helt supert, men det er klart : Det er ingen sidestøtte da, men som pute er den bra. (men kan ikke sammenlignes med belstestol, eller aller helst bakovervendt til barna har begynt på skolen)  

De har den på lekmer.no

Anonymous poster hash: bbaae...f8f
Skrevet

Vi drar til Spania hvert år og har leiebil. Tar med bilpute til eldste og bilsete til yngste. Gratis å ta med og egentlig ikke problematisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...