Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Og var det verd det? Anonymous poster hash: 323ff...088
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Fordi han ikke dro ut og kjørte stekt ris delux til meg når jeg ville ha det..! verdt det!! Anonymous poster hash: ab397...96d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 eeem...kjøpte* Anonymous poster hash: ab397...96d
Kliko Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Fordi han var slem. Og nei, angrer absolutt ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Mange forskjellige grunner. Men bl.a. fordii han mente at det var helt normalt å være småbarnspappa og likevel feste hardt hver helg og komme hjem ettermiddagen dagen derpå. Ga flere beskjeder, men fikk til slutt nok. Klarer meg helt fint nå. Savner selvfølgelig en partner i livet mitt, men ikke han. Anonymous poster hash: 99c0b...566
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg forlot min, fordi han behandlet meg veldig dårlig. Var far når han ville.. Overlot alt arbeidet til meg.. Det var rett og slett veldig tungt og trist å være sammen med han. Jeg savner han egentlig i livet mitt, selv om jeg har ny kjæreste. Jeg synes det er trist å sende bort barnet mitt til han, og føle at jeg taper tid med henne fordi jeg ikke holdt ut med han. Men men. Anonymous poster hash: 323ff...088
Rivjernet Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Tror aldri det bare er en ting som tar knekken på ett forhold. Det er mange små ting, hverdagsslitasje.. Min x er en x for han er en kjempeegoist. Han er en god mann og far på veldig mange måter, men det er på hans premisser og når det passer han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå