Gå til innhold

Skal kjøpe inn votter til 3 barn- 1500kr???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode votter med ullfor til barn i alder 2-10 år. 249-299 pr par, eller mer. Blir jo fort 1500-2500kr i bare votter hvis man skal ha litt å bytte på.

Hvor handler dere inn votter?

Anonymous poster hash: d2db4...abc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper votter til gutta på Cubus til 79,- Bare tull å kjøpe så dyre votter! Skal ha flere par også! Og de forsvinner hele tiden!

De har aldri klagd på kalde hender!

Anonymous poster hash: e3a3c...af6

Skrevet

HM, Lindex, Kappahl. Votter til rundt hundre kroner paret. Helt uaktuelt å betale mer, så fort som votter blir borte. Særlig på skolen. Har heller flere par så de kan bytte om de blir våte, eller vottene er borte.

Anonymous poster hash: e220a...24c
Skrevet

Sjekk på outlet butikker om det er noen rundt deg. Gjorde kupp der i fjor :) ellers strikker jeg og har noe vanntett, noen tynne fra sparkjøp som fungerer bra og noen arvede fra reflex.

Skrevet

Kjøper på tilbud om våren.

På G-max hadde de en kjempestor kurv med Hestra votter og hansker på tilbud til 100 kr stk i våres, jeg kjøpte flere par.

Sånne ting kjøper jeg alltid utenom sesong, fra påske og utover er det alltid en masse å finne på tilbud. Mangler jeg noe når høsten/vinteren kommer fyller jeg på med rimelige varianter fra kjedebutikkene (HM, Cubus o.l.), så lenge de har flere par å bytte med blir de ikke kalde i rimelige votter heller.

Anonymous poster hash: ef6f0...f8c
Skrevet

Jeg har to par hestra votter til min, men har ikke vært så heldig å funnet på tilbud som en over her så det er noe jeg skal se etter fra påsken neste år :) nå har vi aldri mistet noen votter så jeg har sluppet utgifter på votter flere ganger per sesong.

Anonymous poster hash: 2a1ae...099

Skrevet

Jeg kjøper noen par "billigvotter" fra Cubus, hm, o.l. og så får de ett par hver Hestra med ekstra flere par ullvotter som kan være inni. Himla dyrt, men det verste jeg vet er stive, kalde, blaute votter. Husker det fra vi var små *grøss*

Anonymous poster hash: 7abe2...ac5
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Handler ofte votter og andre slike forbruksvarer på våren. Men ja, skikkelige votter er dyre i sesongen. Prøver å passe på tilbud, og skriver det på ønskeliste til jul og bursdager i tillegg. 

Skrevet

Her har de to yngste som er i barnehagealder et par dyre og gode votter hver. Resten er billige votter fra h & m o.l. Har også kjøpt noen par ullhansker på salg som de kan ha inni billigvottene slik at de ikke blir så våt og kald. Funker helt fint det :)

Skolegutten på 10 år får ikke dyre votter da han ikke klarer å passe på tingene sine og slenger de overalt. Han må klare seg med det billigste ;)

Skrevet

Har fire skolebarn, og votter forsvinner på skolen, i stor skala.

Jeg har et kjempeforbruk på votter og forede hansker og vi kjøper ingenting dyrere enn H&M ol

Eldste var flink og puttet dem i lommene hvert friminutt, jeg skrev navnet med store bokstaver i sprittusj over vottene til slutt og da trengte vi bare å erstatte en gang ca pr unge forrige sesong,

Det må være andre som rapper votter på skolen.

Jeg hadde ikke kjøpt så dyre votter.

Anonymous poster hash: 2a313...a3a

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har vokst opp med hjemmestrikkede ullvotter, og bare det. Frøs aldri og hadde aldri noe å klage på. Våt ull holder seg varm. Begynte bare å tenke på det nå som hjernen satte i gang store prosjekter for sønnen min sin vottebeholdning til vinteren. Tror kanskje heller jeg ringer mamma og bestiller noen votter der :P

Skrevet

Jeg har vokst opp med hjemmestrikkede ullvotter, og bare det. Frøs aldri og hadde aldri noe å klage på. Våt ull holder seg varm. Begynte bare å tenke på det nå som hjernen satte i gang store prosjekter for sønnen min sin vottebeholdning til vinteren. Tror kanskje heller jeg ringer mamma og bestiller noen votter der :P

Min mamma strikket og tovet ullvotter i friske farger til ungene mine, og vips bestilte "halve barnehagen" votter av mine barns mormor ;)

Anonymous poster hash: ef6f0...f8c

Skrevet

Vel, disse bestemors-strikkavotter er også perfekte å bruke som innervotter i overtrekksvotter (som hestra, men også i billigere utgaver som ex lill sport m.fl) :)

Anonymous poster hash: 7abe2...ac5

Skrevet

De får ett par hestra hver. Og så kjøper jeg noen billigvotter på h&m som ekstravotter + at jeg strikker votter til de.

Har enda ikke mister Hestra vottene og de har de flere sesonger :)

Skrevet

Kjøper Hestra på tilbud når jeg kommer over, og sper på med tova hjemmestrikka.

Skrevet

Men det er vel verdt det hvis du tenker at det holder barna varme på hendene hele vinteren?

Kjøper gjerne på tilbud, men gode votter må de bare ha.

Anonymous poster hash: 6c336...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...