Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Har fått et brev om at mitt barn blir tatt imot i morgen kl 09, men ikke noe mer info. Hvor lenge er det vanlig at de er der første dagen, skal jeg være der hele tide, hva skal vi ha med etc? Hva er din erfaring? Anonymous poster hash: 26ac9...93c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Vi hadde første dag på SFO i forrige uke og hos oss var det opp til meg og barnet hvordan vi gjorde det. Han har vært der på besøk flere ganger med barnehagen og var godt kjent der allerede, i tillegg til at det var mange kjente fra både barnehage og fotball, så han hadde knapt tid til å si hadet til meg, så jeg var vel der i maks 5 minutter. Faren hentet litt tidligere enn normalt, men han var der nesten like lenge som på en vanlig dag. Vi hadde med et skift og regntøy, noe mer er det ikke plass til å ha der. Anonymous poster hash: 5425c...8af
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Vi hadde første dag på SFO i forrige uke og hos oss var det opp til meg og barnet hvordan vi gjorde det. Han har vært der på besøk flere ganger med barnehagen og var godt kjent der allerede, i tillegg til at det var mange kjente fra både barnehage og fotball, så han hadde knapt tid til å si hadet til meg, så jeg var vel der i maks 5 minutter. Faren hentet litt tidligere enn normalt, men han var der nesten like lenge som på en vanlig dag. Vi hadde med et skift og regntøy, noe mer er det ikke plass til å ha der. Anonymous poster hash: 5425c...8af Høres ut som om han sklei rett inn . Får de mat eller har man med matpakke? Anonymous poster hash: 26ac9...93c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Vi hadde første dag på SFO i forrige uke og hos oss var det opp til meg og barnet hvordan vi gjorde det. Han har vært der på besøk flere ganger med barnehagen og var godt kjent der allerede, i tillegg til at det var mange kjente fra både barnehage og fotball, så han hadde knapt tid til å si hadet til meg, så jeg var vel der i maks 5 minutter. Faren hentet litt tidligere enn normalt, men han var der nesten like lenge som på en vanlig dag. Vi hadde med et skift og regntøy, noe mer er det ikke plass til å ha der. Anonymous poster hash: 5425c...8af Høres ut som om han sklei rett inn . Får de mat eller har man med matpakke? Anonymous poster hash: 26ac9...93c Hos oss får de mat, vi betaler matpenger i tillegg til vanlig sfobetaling (på samme regning), men for å være sikker noe i ferien, så sendte jeg en sms til mammaen til en fra barnehagen som jeg visste hadde vært der noen dager før mitt barn. Anonymous poster hash: 5425c...8af
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg var der også ca 5 min første dag Anonymous poster hash: 8cb38...034
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Vi hadde ingen tilvenning på sfo. Men han begynte ikke på Sfo før skolestart heller. Den første dagen han var på sfo, var etter på ettermiddag skoledag mener jeg å huske. Anonymous poster hash: a5152...9b3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Ang mat: På noen SFO'er får de mat, andre steder må de ha mat med selv. Har dere ikke fått noe infoskriv? Anonymous poster hash: 8819c...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå