Gå til innhold

Hvilken criminal minds episode er den verste du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil se.. :ph34r:

Anonymous poster hash: 46b1f...678
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt angst for skumle dukker, så det er to episoder som eg syns er eklast. Ein der damer blir kidnappa og gjort om til "potselendukker", og ein der dei blir brukt som dukker i dukketeater. Ane ikkje kva dei heiter da..

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Har litt angst for skumle dukker, så det er to episoder som eg syns er eklast. Ein der damer blir kidnappa og gjort om til "potselendukker", og ein der dei blir brukt som dukker i dukketeater. Ane ikkje kva dei heiter da..

Den er skikkelig ekkel, ja! En av de mest guffene jeg har sett.

Tror jamen jeg må kjøpe hele serien på DVD for jeg får aldri med meg når det går på TV.

Skrevet

Tror jamen jeg må kjøpe hele serien på DVD for jeg får aldri med meg når det går på TV.

Serien ligger på viaplay. Koster 79/mnd og første mnd er gratis:)

Aldri sett en episode da. Anbefales?

Anonymous poster hash: 7dd17...bf5

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Serien ligger på viaplay. Koster 79/mnd og første mnd er gratis:)

Aldri sett en episode da. Anbefales?

Anonymous poster hash: 7dd17...bf5

Veldig bra! Spennende krim med litt grøss  :o

Skrevet

Hugsar eg såg ein episode der ein familie vart drept og yngstemann vat 6 mnd. Mitt barn var 6 mnd då eg såg det, eg vart heilt frå meg.

Kva som objektivt er den verste veit eg ikkje, ingen er direkte koselige vil eg seie.

Men ein super serie, må nok starte opp plex trur egm

Skrevet

Har sett de fleste, mange ekle ja, men syns også det var en av de verste ja.
Skrevet

Den med de familiene som ble tappet for blod og stilt opp i forskjellige hverdagsscenarier var fæl. Og den som gikk nå i vår, med han som lagde marionetter av mennesker... Huff! Men gild serie!

Skrevet

Den med han som skar av kroppdeler og sydde de på igjen på andre ofre *grøss*.

Skrevet

Husker jeg hadde "criminal minds- maraton" når jeg var sykemeldt i svangerskapet, men jeg ble helt overnervøs jeg, fikk nesten ikke sove om natta. Hihi. Så jeg må se en episode sånn innimellom bare ;) Knallbra serie da! 

Anonymous poster hash: 48b4f...14d
Skrevet

Husker ikke skikkelig, men den med en mann med grått hår, bra chubby og sykt ekle tenner, han bodde i en campingvogn eller noe.. det var en dobbel episode!! Grøss og gru!! Den var fæl!! Må ta opp igjen den serien ja :)) Men som sagt lengre oppe, en episode av gangen :P Anbefaler Spesial victims unit! Den er knall bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...