Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg trenger litt hjelp! I juni bestilte jeg en rosa tredemølle fra et firma som annonserte på vg. Kostet 2000 kr. Så reiste jeg på ferie dagen etter, og glemte litt hele greia. Nå er det lenge siden jeg kom hjem, men fremdeles ingen tredemølle å se. Jeg har gitt opp hele greia, og har lyst å kjøpe en annen tredemølle. Men da må jeg snakke med dette firmaet pg forsikre meg om at de ikke har sendt tredemøllen likevel, jeg kan jo ikke ha to tredemøllet! Problemet mitt er at jeg ikke husker hva dette firmaet heter. Har aldri fått noen mail fra dem. Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: a20b4...edb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Har du betalt? Anonymous poster hash: 70a96...d79
Nettie+jentungen Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Har du betalt? evt fått kvittering på mail?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Nei, har ikke betalt. Har ikke fått noen ting, så sannsynligvis har ikke bestillingen blitt registrert. Men vil bare spørre dem. Kjipt å ende opp med to tredemøller... Anonymous poster hash: a20b4...edb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Altså, det jeg trenger hjelp til er navnet på firmaet. Noen som vet hvem jeg mener? Anonymous poster hash: a20b4...edb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 attract.no? Kan de være bra? Har lurt litt på de? Anonymous poster hash: 30585...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå