Gjest Ziva Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Skal man henge sine hvite undis til tørk på balkongen så bør man kanskje sørge for å fjerne bremsespora Og nei det er ikke min klesvask
Light of my life Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Ha ha, da mangler man noen antenner vil jeg påstå
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Uææææh! Eller, "øøøøøøøø", som min fjortisniese ville sagt.
Gjest sug lut Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Det er nok kunst. Ref albumcover til Metallicas Load og Reload.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå