Gå til innhold

Dere som får stønad til barnetilsyn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..må dere søke hvert år? Ser nå i vedtaket fra ifjor at jeg kun får dette frem til 30.06.13.

Kjenner jeg blir litt oppgitt om jeg må søke på nytt, og det tar 3 mnd med behandlingstid...

Anonymous poster hash: b760f...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må søke hvert år

Anonymous poster hash: 53e9d...af8
Skrevet

Må søke hvert år, men det tar kort tid. Jeg har brukt ha pengene på konto innen en uke etter at jeg søkte første gang. Vil tro det er raskt gjort når en allerede har hatt det:)

Anonymous poster hash: 48f96...04a
Skrevet

Jeg trodde man sendte inn søknad for hver måned. Eller kanskje jeg tenker på noe annet.

Var på 3 mnd tiltak gjennom nav og da sendte jeg søknad for alle 3 mnd.

Nå skal jeg snart på 1 års tiltak og tenkte å gjøre det hver mnd.

Skrevet

Så nå at det ikke var det samme;)

Skrevet

Må søke hvert år, men det tar kort tid. Jeg har brukt ha pengene på konto innen en uke etter at jeg søkte første gang. Vil tro det er raskt gjort når en allerede har hatt det:) Anonymous poster hash: 48f96...04a

Får håpe det! Ifjor fikk jeg ikke penger før i oktober, men da søkte jeg os, utdanningstønad osv i tillegg, så det kan jo ha vært derfor det tok lang tid.

Skrevet

Får man penger for barnetilsyn da?? Er det ikke bare at man betaler mindre? Og får en regning som viser "redusert" kostnad??

Anonymous poster hash: 662c7...a85
Skrevet

Får man penger for barnetilsyn da?? Er det ikke bare at man betaler mindre? Og får en regning som viser "redusert" kostnad?? Anonymous poster hash: 662c7...a85

Nei, man må betale regningen på lik linje med de som ikke får denne stønaden. Så før man beløpet utbetalt fra nav. Men det hadde vært greiere å bare betalt en regning med mindre beløp ja ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...