Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Noen her inne som har noe erfaring med denne barnehagen? Vi har fått tilbud om barnehageplass og skal bekrefte i morgen. Hjemmesiden dems sier så lite om barnehagen, og vi rekker ikke å besøke barnehagen før vi må bekrefte plassen.. Så da hadde det vært topp om noen her har noe fint ( eller ikke så fint) å si om barnehagen =) Anonymous poster hash: a6e62...d63
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hvilken avdeling? Har hatt barn på Skogmus (småbarn) og Bamsebo (store barn). Fornøyd med førstnevnte. Strålende fornøyd med sistnevnte. Anonymous poster hash: 6c838...51b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Hvilken avdeling? Har hatt barn på Skogmus (småbarn) og Bamsebo (store barn). Fornøyd med førstnevnte. Strålende fornøyd med sistnevnte. Anonymous poster hash: 6c838...51b Jeg vet ikke avdeling enda, men blir en av de to småbarnsavdelingene. Så enten skogmus eller nøtteliten. Ja du var fornøyd med personalet, aktivitetene osv? Noe spesielt jeg burde vite som er nyttig ? Anonymous poster hash: a6e62...d63
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Det var en bhg med det meste på stell, så jeg ville takket ja. Hvilke barnehager står det evt. mellom? Anonymous poster hash: 6c838...51b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Det var en bhg med det meste på stell, så jeg ville takket ja. Hvilke barnehager står det evt. mellom? Anonymous poster hash: 6c838...51b Så godt å høre. Vi har stått på venteliste, så det er kun den barnehagen vi har tilbud om plass i nå. Jeg skal prøve å få tid til å reise å titte litt i morgen før jeg takker ja. Men utifra det lille jeg har sett på nettet, og de jeg har snakket med i barnehagen, så takker vi nok ja =) Anonymous poster hash: a6e62...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå