Gå til innhold

Høstsko. Hvilke skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips? Evt hvor de selges og pris.

To gutter i alderen 2 og 4 år.

Anonymous poster hash: e6986...73e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes noe som heter skobutikk. Der kan man gå inn og spørre de som jobber der. Lurer også litt på hvor hjelpesløse man egentlig kan bli da man ikke klarer å kjøpe sko til sin egen unge uten hjelp.

Anonymous poster hash: 310f8...47d
Skrevet

I alle dager. Må gå an å spørre om noen har erfaringer om gode sko.

Håper du ikke er like sur og frekk til vanlig.

Skrevet (endret)

Her når man mange mødre (evt fedre) som til sammen har LANG erfaring med hva som funker/ikke funker mtp klær, sko, osv. Det er da ikke rart å spørre om råd her da! Skader ikke å prøve å unngå andres feilkjøp! Og går du i en butikk anbefaler de som oftest kun det produktet de selv har inne, og ikke nødvendigvis sammenliknet med andre produkter i andre butikker. Unødvendig å svare så krasst! (Ikke HI)

Endret av GeeGee
Skrevet

Det finnes noe som heter skobutikk. Der kan man gå inn og spørre de som jobber der. Lurer også litt på hvor hjelpesløse man egentlig kan bli da man ikke klarer å kjøpe sko til sin egen unge uten hjelp.

Anonymous poster hash: 310f8...47d

Si meg, er det du som driver og nebber i div tråder hvor folk lurer på ting ang bekledning ol? Finne seg et annet forum hvis det er så plagsomt kanskje?

Anonymous poster hash: 6c2ae...c18

Skrevet

Jeg har kjøpt Ecco, og er veldig fornøyd så lang, selv om det ikke er så kaldt ennå at det gjør noe. Gått fint i vann i alle fall. Men, de er dyre da.. 699 :/

Skrevet

Kjøper Timberland Gore-tex høstsko til hun på 3 og 8. De er lette, puster, vanntette, og holder gjerne høst og vår. Tidligere kjøpt på Obs eller Xxl da de ofte har veldig gode priser på Timberland.

Anonymous poster hash: 37969...42e

Skrevet

Timberland og viking er jeg glad i...kjøpes på sportsbutikker, så vidt jeg vet. Pris varierer vel, men det koster mer enn et par hundre. 400-600, kanskje?

Skrevet

Footway.no, der er det mange bra sko til voksne og barn. Brandos.no har også kjempe mye bra :)

Anonymous poster hash: 1ce63...338
Skrevet

Takk for svar. Godt alle ikke er like sure. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...