Gå til innhold

Snart ferdig med praksisperiode på et supert sted, ha med kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ferdig med min første praksisperiode i en barnehage. Jeg har vært der 35 dager fordelt på litt over et år. Det er et veldig hyggelig sted og et lærerikt sted å være student. Men, er det vanlig å ha med kake eller noe annet på siste dag?

Anonymous poster hash: cf17b...231
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gjør det, noen gjør det ikke. Tror bare de synes det er hyggelig om du gjør det :)

Anonymous poster hash: f5e2d...3ca
Skrevet

Ja ta med! Jeg elsker å ha studenter - dels fordi de tar med kake ;)

Skrevet

Ja da blir de glade:) jeg har studenter 3x i året og blir veldig glad når de har med kake. Eller is med peanøtter og nonstop. Fin avslutning på praksisperioden:)

Anonymous poster hash: a39d6...08d

Skrevet

Hvis du er fornøyd og synes du har fått god veiledning synes jeg det er en veldig fin gest å ta med kake, og det blir VELDIG satt pris på, vær du trygg!

Anonymous poster hash: 23773...6a3

Skrevet

Da jeg var ferdig i praksis hadde jeg med kake og blomster til lunsjen siste dagen. Veldig koselig.

På toppen av det hele fikk jeg gave av praksisplassen + at de inviterte meg ut på middag etter "jobb" den dagen. Fikk påspandert god mat, kaffe og dessert :)

Anonymous poster hash: 8ed7e...569
Skrevet

Jeg har hatt praksis mange steder da jeg var student. Jeg pleide enten å ha med kake eller blomster. Kom ann på hvor god tid jeg hadde til å bake og hvor godt jeg likte meg.

Anonymous poster hash: 0bbc0...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...