Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Er det noen ikke-troende her inne som har erfaringer med dette? Jeg har ikke noe imot religiøse mennesker, men pga dårlig erfaring med å være en ateist fra bibelbeltet kjenner jeg at jeg er litt skeptisk, men det blir så lange dager hjemme og har lyst til å sosialisere babyen. Anonymous poster hash: e9982...0dd Anonymous poster hash: e9982...0dd
Steget Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Gikk på babysang i kirken her. det var bare hyggelig! noen kristne sanger jeg ikke kunne, det var det eneste. ikke noe press eller mas om noe!
Magia Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Her i byen er det åpen barnehage i kjellerstua i frikirka. Det er likevel i regi av en lokal barnehage/kommunen, det er bare det at de bruker kirkens lokale. Ingenting kristent ved det. Prøv og se hvordan det er der da vettu. Jeg syns det var veldig greit å være der innimellom, da dagene var lange i permisjonen.
☆☆☆ Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Har brukt babysang mykje, kan ikkje sjå at litt jesussongar skal kunne skade eit barn..
Steget Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Har brukt babysang mykje, kan ikkje sjå at litt jesussongar skal kunne skade eit barn.. Jeg mente bare at da fikk jeg ikke syngi så mye på de sangene, siden jeg ikke kunne de! selvfølgelig ikke noe problem. kjempebra tilbud!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Har brukt babysang mykje, kan ikkje sjå at litt jesussongar skal kunne skade eit barn.. Fornuftig! Det er altfor mange som er helt hysteriske når det kommer til slike ting. Jeg og tre gode venninner startet et barnegospel i kirken og vi fikk så utrolig mange negative henvendelser fra foreldre - og alt fra at barna sang Min båt er så liten til at vi opptro på gudstjenester. Vi måtte bare riste på hodet og le av galskapen til slutt. Dette er riktignok noen år siden nå. Kanskje samfunnet er mer åpent nå enn det det var? :-) Anonymous poster hash: ed338...30d
scarecrow2011 Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Jeg var med på litt av hvert i regi av menigheter, er ateist selv. De med minst religiøst innhold var pinsemenigheten. Koselige folk uten noe religiøst innhold i babygruppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå