Gå til innhold

Huff og Huff, dette var flaut Erna......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen høyre velgere som ønsker å kommentere denne? Nei det skjønner jeg godt egentlig.

Anonymous poster hash: 01747...1db
Skrevet

Du burde kanskje lese HELE artikkelen før du driter deg fullstendig ut her, HI ;)

hahah

Anonymous poster hash: f904d...343
Skrevet

Shit...

Heldigvis vinner AP i år også.

Anonymous poster hash: e4099...092
Skrevet

Du burde kanskje lese HELE artikkelen før du driter deg fullstendig ut her, HI ;)

hahah

Anonymous poster hash: f904d...343

Jeg har lest hele artikelen OG hørt intervjuet, føler det er Erna som dummer seg ut.

Anonymous poster hash: 01747...1db

Skrevet

Jeg stemmer Ap, men mener ikke Erna driter seg ut her!

Intervjuer spør, Erna svarer,

intervjuer spør igjen, Erna svarer det samme en gang til,

intervjuer spør nok en gang, Erna gjentar,

intervjuer har spør en siste gang og Erna skjønner at her kommer jeg ingen vei og avbryter..

Hva mener du hun skulle gjort?

Det er helt tydelig at intervjuer er på vei for å grave ut noe som kan bli 1. side oppslag, men Erna vil ikke svare på den måten han vil..

Syns det er så synd å henge ut mennesker på denne måten, fremhev det gode i partiet du holder med og hold deg for god til å slenge dritt om andre!!

Når det er sagt så er jeg helt uenig det hun svarer, og syns heller man burde feste seg fast i hva debatten handler om, for her mener jeg Høyre er på lag vei utenfor hva som er bra for Norges befolkning.

Skrevet

Dytter opp denne jeg og gjentar: Hva mener du hun burde gjort?

Anonymous poster hash: e063b...4fa
Skrevet

Akkurat det hun gjorde!

Journalisten fikk svar på sitt spørsmål, opptill flere ganger! Hvor mange ganger skulle journalisten spørre det samme spørsmålet da? Helt til han fikk et helt annet svar?

Dette er noe politikere gjør hele tiden, forskjellen på Erna og Jens er at Erna pleier å svare mens Jens som oftest sier at han ikke kan svare på noe han ikke har satt seg inn i.

Se på Nrk1 nå, AP driter på draget IGJEN...

Anonymous poster hash: 63ef1...9c0

Skrevet

Akkurat det hun gjorde!

Journalisten fikk svar på sitt spørsmål, opptill flere ganger! Hvor mange ganger skulle journalisten spørre det samme spørsmålet da? Helt til han fikk et helt annet svar?

Dette er noe politikere gjør hele tiden, forskjellen på Erna og Jens er at Erna pleier å svare mens Jens som oftest sier at han ikke kan svare på noe han ikke har satt seg inn i.

Se på Nrk1 nå, AP driter på draget IGJEN...

Anonymous poster hash: 63ef1...9c0

Altså, jeg er enig med deg.. Men hva har det med Ap å gjøre? Har Ap driti på draget fordi nrk klippet dette til på en negativ måte??

Skrevet

Er vel ikke uten grunn at NRK har kallenavnet ARK

Anonymous poster hash: 367d4...8be

Skrevet

Er vel ikke uten grunn at NRK har kallenavnet ARK

Anonymous poster hash: 367d4...8be

Arbeidernes rikskringkasting? Javel, vi er alle arbeidere.. Utsagn som det syns jeg bare er smålig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...