Gå til innhold

Dere som fikk barn da dere var ca 20..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fortsatt sammen med far til barnet/barna? Og hvor gammel er du nå? De aller fleste jeg vet om som fikk barn i ung alder er ikke sammen lenger..

Jeg og mannen min har holdt sammen da, selv om det har vært tøft til tider. Vi er 30 :)

Anonymous poster hash: c845e...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, vi er sammen. vi er hhv 32 og 35 år

Anonymous poster hash: f5819...8be
Skrevet

Fikk en datter som 19-åring, er ikke sammen med faren hennes. Fikk en sønn da jeg var 22, og er gift med faren hans. Har også fått et barn til etter det. Vi fyller 29 i år.

Skrevet

ja vi er sammen, venter nr 2 nå:) jeg er ikke mer enn 23 da å han er 33. håper da vi holder sammen for alltid, uansett hvor tøfft det noenganger blir.

Skrevet

Ja. Var 19 og blir nå 26. Vi venter barn nr 2 i september  :wub:

Skrevet

Jeg fikk barn tidlig da jeg var 22, vi har vært gift i 14 år.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Fikk barn da jeg var 20 år og er fremdeles sammen 20 år etter ❤

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

*Rekker opp handa* Vi fekk første då vi var 17år. Andre då vi var 21år. Tredje då vi var 25år. Han er min første og eg er hans første. No er vi 32år og angrer ikkje på noke som helst. Tøft, ja. Umulig, nei. Vi elsker kverandre like mykje no, som den gang då. Kanskje meir :)

Anonymous poster hash: 9c754...158
Skrevet

Jeg fikk min første da jeg var 22, er 25 nå og venter nr 3. Tror og håper vi kommer til å være sammen resten av livet etter alt vi har vært igjennom.

Skrevet

Fikk barn da jeg var 21. Da var jeg allerede gift med barnefaren og vi er fortsatt gift :)

Skrevet

Vi ble sammen da vi var 15 og 16. Jeg ble gravid da jeg var 19 og 21, men hadde MA begge gangene. Nå er vi 23 og 24, og har endelig klart å få et barn sammen. Det føles som om vi vil holde sammen resten av livet, i hvert fall :) 

Anonymous poster hash: eed5d...e1a
Skrevet

Ja fikk første barn som 19-åring og andre som 20-åring.Vi er sammen fortsatt. Er 35 år nå og venter på nr 4 ;)

Skrevet

Barn nr 1: var 19 år, sammen i 3 år, gikk fra hverandre.

Barn nr 2: 25 år, ikke sammen med bf

Anonymous poster hash: 950a2...c33
Skrevet

Ble sammen da vi var 16. Hadde en abort som 18 åring. Fikk barn da vi var 22 og planlegger nr 2 nå i en alder av 25:-)

Anonymous poster hash: beeb4...a5a

Skrevet

Fikk jenten min når jeg var 24, tullete forhold og tok fort slutt:) Nå er jeg med mannen i mitt liv, kan nesten ikke vente til vi får barn sammen ♥

Skrevet

Jeg fikk barn da jeg var 21. Har tre barn i dag og er fortsatt sammen med barnefar som er far til alle tre.

Skrevet

Vi fikk barn da jeg var 17 og han 20. Det er nå 8 år siden, og vi er fortsatt sammen i dag, og har det bedre enn noensinne. Vi har prøvd å få et barn til i 2 år nå, og det er kjipt at det tar tid, men det er dog det eneste vi sliter med.
Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk barn tidlig. Vi har energi til å leke og herje, mens jeg ser alle foreldre rundt oss på rundt 40 som ikke orker noe særlig. Det eneste negative har vært at det økonomiske til tider har vært tøft og at jeg angrer på at jeg ikke gikk ferdig skole.

Anonymous poster hash: 19edc...fb0
Skrevet

ja jeg er sammen med barnefaren:)

ble sammen når jeg var 16 og han 18,nå er vi 24 og 26 og har 2 jenter <3 <3 <3

Skrevet

Litt komisk med dere som svarer som fikk barn 10-22 år og 3 år senere er dere fortsatt sammen... Wow liksom, tror HI mener litt lenger perspektiv

Anonymous poster hash: 114af...3a9

Skrevet

Jeg fikk første som 20, og mannen var 26. Nå venter vi nr 3 og jeg er 24. Kanskje ikke helt svaret du var ute etter, men vi har det bedre enn aldri før! 

Anonymous poster hash: 60203...a72
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fikk en datter som 19-åring, er ikke sammen med faren hennes. Fikk en sønn da jeg var 22, og er gift med faren hans. Har også fått et barn til etter det. Vi fyller 29 i år.

Det er alltid så greit når du svarer på slike ting, for da kan jeg bare si " det hun sa". Praktisk!

Skrevet

Ja, fikk vår første når jeg var 21og andre når jeg 25. Fortsatt sammen:-) vært sammen 11 år og gift 4 av de. Er 29 nå..

Skrevet

Fik første da jeg var 19. Er 23 år nå, fortsatt sammen med faren og vi har fått et barn til. Gifter oss neste sommer og ingenting tilsier at det ikke blir flere år sammen. Vi har det så godt sammen :)

Anonymous poster hash: 37647...594
Skrevet

Vi fikk barn da jeg var 19 og han 22. Nå er vi fortsatt sammen og venter nummer 2. Jeg er 25 nå.

Skrevet

Fekk fyrste då eg var 20. Hadde då vore i lag 1,5 år. No har me fått 2 born til og har vore i lag i snart 14 år. Eg er 32 og han er 35. Har ikkje berre vore fryd og sammen, men er stolt av at me har klart oss!

Anonymous poster hash: 4ef18...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...