Gå til innhold

Kvalme, hodepine, vondt i magen. 31 uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste kontroll var forrige onsdag. Da var alt fint. Har ila 3 siste dagene blitt kvalm, fått vondt i magen (hele magesekkområdet) vært utrolig trøtt og sliten, og i dag har jeg en ekstrem hodepine. Hodepinen er på venstre side av hodet, fra ve øye og bakover til over øret. Masse liv i magen. Burde jeg ringe føde eller lege? Føler meg litt hysterisk siden jeg nettopp var på kontroll og alt var ok...

Anonymous poster hash: 4f215...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt og hørt. Kan jo være begynnende svangerskapsforgiftning, men trenger jo ikke være det. Jeg ville ringt..

Anonymous poster hash: 2288d...483

Skrevet

Enig - ring og hør. Få en kontroll og få sjekket.

Skrevet

Tsss... Har ringt føden. "Dette høres ikke svangerskapsrelatert ut" var svaret jeg fikk fra jm. Mer at jeg er generellt sliten. Joda. Det er jeg jo såklart. En slitenhet som har dukket opp de 3 siste dagene ja... Vil bare gråte for hodepina er så jævlig! Kvalmen er ikke så ille nå men den er der, og har fortsatt vondt i magen. Skal få tatt et bt og levert en urinprøve i morgen. Akkurat nå vil jeg bare legge meg og slappe av! -.-

Hi

Skrevet

Hodepinen er forresten i hele hodet nå. Skal ta mer paracet og se om det hjelper... Er så slapp at jeg bare ligger på sofaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...