Gå til innhold

Permisjon etter at barnet har begynt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løser dere dette praktisk? Er barnet hjemme noen dager og på bhg andre dager? 

Hva er egentlig vitsen med permisjon dersom barnet går i bhg? 

Anonymous poster hash: 585f4...1f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har far fremdeles 3 uker perm igjen når lillen begynner i barnehage. Det blr lang tilvenning med korte dager :)

Skrevet

Her er planen at far skal ta ut 1 eller 2 dager i uka over en lengre periode slik at de to yngste kan ha fri de dagene =)

Skrevet

Noen lar barnet ha fri, noen bruker dagene på å få gjort ting slik at man har bedre tid i helgene og når barna kommer hjem.

Skrevet

På barselgruppen min var det vist oppusingstid. Reagere på slikt og syns kanskje regjeringen burde ha en lov mot at barn er 100% i bhg når foreldre har lønnet perm. Er for fedrekvoten , men noen misbruker ordningen

Anonymous poster hash: 84f1d...a3c

Skrevet

Lønn fra staten for å være hjemme med barnet og så skal barnet i barnehagen?? Snakk om å misbruke ordninger som er til for barnet!

Anonymous poster hash: e7924...683
Skrevet

Hvis man kan ha delvis permisjon og jobbe korte dager så barnet får korte dager i starten, synes jeg det er helt perfekt. (vet at det ikke går i skyte jobber!) Jeg syntes det er brutalt med ettåringene som allerede på dag 4 skal være i barnehagen fra 7.30 til 16.30.

Anonymous poster hash: 12d78...c23

Skrevet

her skal også far bruke resten av sin permisjon på å korte ned antall timer i bhg det første halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...