Gå til innhold

Inspirert: fra liten til stor base/avd i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når deres barn flyttet opp på stor avd/base, var det foreldremøter evt foreldresamtaler da for de "nye" foreldrene. 

Vi har byttet nå til stor, jeg savner liksom å bli vist rundt, og høre dagsrytmen osv osv, jentungen har begynte byttet uten noe særlig med info osv. 

Har tenkt til å ta det opp, dersom det er vanlig at det er det? 

Hvis ikke, dropper jeg å ta det opp. 
Føler jeg har mast og spurt folk der, tenk hvor fint og hyggelig det hadde vært om vi "nye" foreldre kunne kommet på et foreldremøte, hilse på foreldre, og få vite hvem voksne som er på basen, hva de gjør, turdager osv osv. 
Savner INFO rett og slett. 

Anonymous poster hash: 2978c...f26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vi hadde ikke det.

Har ikke savnet det heller. Snakker med de ansatte og andre foreldre til daglig og synes det er tilstrekkelig.

Anonymous poster hash: 64d64...be6

Skrevet

Begynte på storavdeling i forrige uke og har også fått lite informasjon. Jeg skal snakke med ped.leder i morgen og høre litt mer om hvordan det er der, rutiner, hva de gjør osv.

Anonymous poster hash: 3538d...278
Skrevet

Her ligger all info om dagsrytme, turer, årets temaer, hva de jobber med osv sammen med årsplanen på nettsiden til barnehagen. Alle avdelingene har sin egen info-flik på nettsiden.

Anonymous poster hash: 8750e...863
Skrevet

Jeg og syntes det var lite info, så jeg gikk rett og slett til pedagog lederen og spurte om vi kunne ha et foreldremøte. Er ikke værre enn det...

Anonymous poster hash: 2a138...211
Skrevet

Nei ikke fått noe info. Hadde vært kjekt med navnene til de ansatte ihvertfall.

Anonymous poster hash: 8238a...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...