Gå til innhold

Dere som fikk lønn 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utbetalt 24000

Huslån, billån, studielån, forbrukslån, barnehage, strøm, telefon, forsikring-

Satt igjen med 2000kr.

Heldigvis kommer barnetrygden senere.

Anonymous poster hash: ae708...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne mnd har jeg 1000 kr igjen. Men pleier ikke ha så lite heldigvis. Har vel 8000 igjen sånn ca etter alt er betalt. ( bare meg, regner ikke med samboeren nå)

Anonymous poster hash: 5b143...b3a

Skrevet

Betalt regninger på tilsammen 40.000 så nå har jeg igjen 25.000 av lønnen til mat (en voksen og ett barn) og fritid. Får også barnetrygd og barnebidrag så får inn 5000 til i slutten av måneden. Har firmabil så alle utgifter på den blir betalt av arbeidsgiver. Mao så har jeg overhodet ingenting å klage på og får satt av mye til sparing hver måned.

Anonymous poster hash: eb5c2...fe1

hva i ALLE dager jobber DU med ???

må jo ha 100K i månedslønn før skatt !? får du til det med et barn?? holy

Anonymous poster hash: edae5...5c4

Tror nok noen tuller litt med deg ;)

Anonymous poster hash: 2dceb...2b9

Det er ikke tull. Jeg jobber som økonomidirektør og har en fast månedslønn på 95.000 kroner. Ingen problemer å kombinere det med å være alene med barn da jeg bestemmer selv når og hvor jeg jobber bare jeg gjør oppgavene som ligger i min stilling.

Det irriterer meg noe voldsomt at barnetrygden ikke er behovsprøvd...

Hadde du fått mer om hun hadde fått mindre?

Anonymous poster hash: 755aa...cfe

Nei, men jeg trenger ikke mer, heller.

Men det ganger selvfølgelig hele landet og vår økonomi om vi sparer de pengene (og dette gjelder en hel haug andre trygdeordninger som er helt borti natta, f.eks. enkepensjon). Vi må bli smartere i pengeutdelingen, rett og slett. De som ikke trenger barnetrygd, bør ikke få barnetrygd. De som skilte seg fra ektemannen ti år før han døde, bør ikke få enkepensjon. Skjønner?

Skrevet

Betalt regninger på tilsammen 40.000 så nå har jeg igjen 25.000 av lønnen til mat (en voksen og ett barn) og fritid. Får også barnetrygd og barnebidrag så får inn 5000 til i slutten av måneden. Har firmabil så alle utgifter på den blir betalt av arbeidsgiver. Mao så har jeg overhodet ingenting å klage på og får satt av mye til sparing hver måned.

hva i ALLE dager jobber DU med ???

må jo ha 100K i månedslønn før skatt !? får du til det med et barn?? holy

Anonymous poster hash: edae5...5c4

Tror nok noen tuller litt med deg  ;)

Anonymous poster hash: 2dceb...2b9

Det er ikke tull. Jeg jobber som økonomidirektør og har en fast månedslønn på 95.000 kroner. Ingen problemer å kombinere det med å være alene med barn da jeg bestemmer selv når og hvor jeg jobber bare jeg gjør oppgavene som ligger i min stilling. 

Jeg blir litt frustrert over at en lederstilling i et omsorgsyrke bare gir en tredjedel av den lønna som en økonomidirektør har :(

Anonymous poster hash: 5bc5f...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...