Gå til innhold

Bytting av mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste måneden har lillemor på 3 mnd fått flaske etter å ha gått fra å først være fullammet og så delammet. Hun spiste lite og la dårlig på seg da jeg sluttet å amme, virket en del utilpass og jeg slet med å få henne til å sove for seg selv (noe hun egentlig aldri har gjort).

For noen dager siden byttet vi mme-merke fra Nan til Småfolk, og for en forskjell! Da hun fikk Nan måtte vi ha malt i for at hun skulle bæsje hver dag og der var mørkegrønn og slimete. Nå har hun flere bæsjebleier til dagen og avføringen er sennepsgul. Hun spiser mye bedre og legger godt på seg. I tillegg så har hun begynt å sove i vogna om dagen. Når hun er våken er hun mye mer tilfreds, pludrer, smiler og er mye mer tålmodig.

Andre som har opplevd at bytting av mme kan gjøre så stor forskjell?

Anonymous poster hash: 06cf6...d8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det kan utgjøre stor forskjell ja :) Her byttet vi fra Nan Ha1 til Nan1, og gikk fra grønn til gul avføring. Men bortsett fra det har vi vært storfornøyd med begge deler :)

Anonymous poster hash: f99db...0e2
Skrevet

Ja. Vi testet ut flere merker til vår første. Hun fikk illeluktende sprutgulp av NAN, magesmerter av Colletts, tålte Hipp og Semper/Småfolk veldig godt.

Anonymous poster hash: c1cd6...3f6
Skrevet

Ja. Sønnen vår fikk vondt i magen og gulpet en del av NAN, byttet til Hipp, og det ble mye bedre! Kanskje ikke så markant forskjell som du beskriver, måtte fortsatt bruke malt innimellom, men bedring var det.

Skrevet

Jeg bytta kun for å få henne til å spise bedre, fikk tips her inne. Hadde egentlig ikke trua på det, men tenkte det ikke kunne skade. Hadde det vært opp til mannen min hadde vi ikke bytta i det hele tatt...

Men at alt skulle forandre seg sånn til det bedre er jo en skikkelig bonus :)

Hi

Anonymous poster hash: 06cf6...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...