Gå til innhold

Er jeg horete? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å sender flørte/sex meldinger, samt undertøysbilder med en fyr på facebook som jeg har møtt på en datingside :P

Jeg har kjørlighetssorg og gjør dette for å bli litt distrahert fra det :P. Dette vet han fyren..

Er jeg slutty? :P. Fyren er noen år yngre enn meg og supersøt ;-)

Anonymous poster hash: 87ca0...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei, jeg hadde nok gjort det samme ;)

Anonymous poster hash: 51802...bce

Skrevet

Du fremstår som frisinnet og seksuell  :)

Anonymous poster hash: 177ba...cf2
Gjest Siklerotte
Skrevet

Tar du betalt? Hvis ja: kanskje bildehore? Hvis nei: nei, men du bør jo alltids tenke på om bildene tåler dagets lys.

Skrevet

Tar du betalt for det? I såfall er du horete. Hvis ikke er det vel greit nok. Men for all del, husk at det kan være lurt å la undertøysbilder være forbeholdt folk du kjenner VELDIG godt. Tenker jeg da....

Skrevet

Så lenge du ikke får betalt: Nei.

Men særlig smart vil jeg ikke si du er. Hvor bildene havner tilslutt har du ingen kontroll over.

Anonymous poster hash: ca14e...874
Skrevet

Hmm.. tror de tåler dagens lys siden jeg ser j.... bra ut på de :P he he. Ser ikke hode mitt på de da.. men det er litt gøy ;-) men føler meg en smuuule slutty :P

Hi

Skrevet

Han er sikkert populær i vennegjengen, vedder 10000 på at han viser de frem og har skøy med de.

Anonymous poster hash: 1ac52...456

Skrevet

Hmm.. tror de tåler dagens lys siden jeg ser j.... bra ut på de :P he he. Ser ikke hode mitt på de da.. men det er litt gøy ;-) men føler meg en smuuule slutty :P

Hi

Det er godt å kunne føle seg litt slutty iblant. Så lenge denne fyren ikke blir såret, og så lenge det ikke er bilder som vil føre til katastrofe hvis de havner på nettet, så ser jeg ingen problemer med dette. 

Anonymous poster hash: 61f5e...812

Skrevet

He he. Var helt sikker på at dere skulle si jeg var helt fjern jeg ;-)

Føler meg litt "bedre" no faktisk :P

Hi

Skrevet

Han blir nok ikke såret :P. Vi er begge klar på at det kun er sex :P

Om han vil vise de til kompisene sine så bryr d meg egentlig ikke nevneverdig ettersom jeg ikke kjenner noen av de..

Skrevet

Kjør på så lenge du kan stå for bildene,det gjør sikkert godt for selvfølelsen ;)

Skrevet

Nei, du er vel ikke horete, men kanskje en smule naiv? Jeg mener, du har jo ingen garanti for at han holder bildene for seg selv? Men så lenge det er bilder du kan stå for, og som ikke gjør noe at andre også ser, så er det vel greit ;)

Skrevet

Horete er det vel ikke så lenge du ikke har økonomiske hensikter. Men jeg syns det er trashy, uanstendig og litt ekkelt. Får håpe du anonymiserer de bildene.

Skrevet

Horete er det vel ikke så lenge du ikke har økonomiske hensikter. Men jeg syns det er trashy, uanstendig og litt ekkelt. Får håpe du anonymiserer de bildene.

Det står at ansiktet ikke er med..

Anonymous poster hash: fffd5...87f

Skrevet

Det står at ansiktet ikke er med..

Anonymous poster hash: fffd5...87f

Ok, jeg burde ha lest bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...