Gå til innhold

Skal selge leilighet, bestilt fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg ta hensyn til mtp fotografering? Hvor lang tid tar det til han kommer? Jeg får vel vite på forhånd, så har tid å ordne til bilder? Tips tas med takk.

Anonymous poster hash: c34fe...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva må jeg ta hensyn til mtp fotografering? Hvor lang tid tar det til han kommer? Jeg får vel vite på forhånd, så har tid å ordne til bilder? Tips tas med takk.

Anonymous poster hash: c34fe...eef

Skal du selge selv og ikke via megler siden du ikke vet dette?

Du får garantert vite når han kommer på forhånd, men jeg ville begynt å pakke bort alt unødvendig nips nå med en gang likevel. Det tar mye lengre tid ennman tror, OG man bør fjerne så mye at nå synes msn det er kjempetomt over alt. Og da skal man fjerne enda litt mer. Tro det eller ei. Leil/huset skal ikke 'hjemmekoselig' ut, det skal se stort/romslig ut og så 'rent' som mulig, slik at potensielle kjøpere uten problemer klarer å se for seg sine egne møbler der. La Feks KUN kaffemaskin stå på kjøkkenbenken (evt hvis fi har en kitchn aid kjøkkenmaskin).

Husk derfor å rydde nok plass i skuffer og skap til å stuve unna ting rett før fotografering og visning.

Hilsen en som holder å selge sin egen leilighet for øyeblikket og bor i et utstillingshjem.

Anonymous poster hash: 0e79c...bf1

Skrevet

Ta en titt på det som ligger ute på Finn for å se hvordan du bør fikse leiligheten din før bilder.

Forøvrig pleier megler å kunne gi en del tips.

Det skal være romslig, lyst og upersonlig.

Jeg avtalte time i forrige uke og jobber som en gal for å bli ferdig til torsdag, da kommer fotograf hit. Har akkurat pusset vinduer...

Anonymous poster hash: 954a4...332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...