Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hvorfor og hvor lenge i såfall! Selv har jeg vært arbeidsledig i 6mnd og klikker snart! Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 ? Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=( Anonymous poster hash: 709ac...63c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Ja, i 15 mnd. Men nå er jeg i permisjon, så nå bare koooooser jeg meg. Men ikke lett å finne jobb Anonymous poster hash: 867b3...e3c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb! Anonymous poster hash: d6b53...9ad
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=( Anonymous poster hash: 709ac...63c Ja det er skikkelig kjedelig og nedverdigende. Hvorfor ble du arb.ledig da? Hi Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb! Anonymous poster hash: d6b53...9ad Samme her Har dere utdanning? Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå... Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet? Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb! Anonymous poster hash: d6b53...9ad Samme her Har dere utdanning? Anonymous poster hash: 495ed...c4b Nei, ingen utdanning her... ville begynne, men var for sen. Så jeg MÅ jobbe, egentlig mot min vilje siden jeg ville gå på skole, men trenger pengene. Har kun 11000 utbetalt som arb.ledig. Anonymous poster hash: d6b53...9ad
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=( Anonymous poster hash: 709ac...63c Ja det er skikkelig kjedelig og nedverdigende. Hvorfor ble du arb.ledig da? Hi Anonymous poster hash: 495ed...c4b tok barne-og ungdomsarbeider faget som privatist. samtidig som jeg hadde jobb fra 17-21 om kvelden. gikk da på skolen fra 9-15 hver dag. holdt ut ett halvt år til i jobben, før jeg sa opp. nav ordnet praksisplass til meg. i ca 1 år. arbeidsledig på nytt, kort vikariat i 3 mnd, fikk ikke videre... siden det har jeg vært uten jobb.... vært vikar ett par ganger der jeg jobbet i praksis,men ikke noe å leve av..... Anonymous poster hash: 709ac...63c
Bondejenta&lillegutt Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Vært arbeidsledig siden 2011,sykemeldt i ett år før d.. Men har en sykdom/lidelse så gjør at eg ikkje kan jobbe 100%, så er under aap (utredning)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb! Anonymous poster hash: d6b53...9ad du kan du kan høre med nav, de har en rekke studier som du kan ta via de, som privatist. og du får dagpenger samtidig.=) Anonymous poster hash: 709ac...63c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Uff føler med dere er ikke noe kjekt Selv var jeg på intervju hos manpower i dag. Jeg har vanligvis hadde veldig hell i jobb, men nå er det snudd, vært på utallige intervjuer vært blant de siste hver gang. Men får døren i tryne hver jæ*la gang! Ikke akkurat noe confidense boost godt å se at vi er flere iallefall Hi Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå... Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet? Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2 Ja, det kan du gjøre på nettet du må registrere cv. Hi Anonymous poster hash: 495ed...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå... Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet? Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2 Ja, det kan du gjøre på nettet du må registrere cv. Hi Anonymous poster hash: 495ed...c4b Fine greier! Takk skal du ha. Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2
Edelweis Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 Jeg er. ferdig med et vikariat jeg har hattt i 1,5 år nå 1. august. nå er jeg sykemeldt til termin i desember. så skal jeg ut i jobb etter permisjon tenker jeg =) ikke lett å få jobb som pedagogisk leder her, men i løpet av et par år må det komme noe =)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #17 Skrevet 13. august 2013 Jeg sa opp min faste stilling for å være mer hjemme med barna. Ikke lett å få jobb igjen i mitt yrke (barnevernpedagog). De aller fleste ønsker vidreutdanning, helst master. Så blir spennende å se om noen år når jeg skal ut i jobb igjen:) Anonymous poster hash: 2979e...bd8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vet om et firma hvis dere er fortsatt arbeidsledige enda som trenger medarbeidere og ledere. Anonymous poster hash: dc9f7...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå