Gå til innhold

Hvor mange her er arbeidsledig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor og hvor lenge i såfall!

Selv har jeg vært arbeidsledig i 6mnd og klikker snart!

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Skrevet

8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=(



Anonymous poster hash: 709ac...63c
Skrevet

Ja, i 15 mnd. Men nå er jeg i permisjon, så nå bare koooooser jeg meg. Men ikke lett å finne jobb :(

 

Anonymous poster hash: 867b3...e3c

Skrevet

Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb!

 

Anonymous poster hash: d6b53...9ad

Skrevet

 

8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=(

 

Anonymous poster hash: 709ac...63c

Ja det er skikkelig kjedelig og nedverdigende. Hvorfor ble du arb.ledig da?

Hi

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Skrevet

Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb!

 

Anonymous poster hash: d6b53...9ad

Samme her :(

Har dere utdanning?

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Skrevet

Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå...

 

Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet?



Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2
Skrevet

 

Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb!

 

Anonymous poster hash: d6b53...9ad

Samme her :(

Har dere utdanning?

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Nei, ingen utdanning her... ville begynne, men var for sen. Så jeg MÅ jobbe, egentlig mot min vilje siden jeg ville gå på skole, men trenger pengene. Har kun 11000 utbetalt som arb.ledig.

 

Anonymous poster hash: d6b53...9ad

Skrevet

 

8 mnd sammenhengende. men vært av og på i 2,5 år...... vet ikke lenger hva jeg skal gjøre=(

 

Anonymous poster hash: 709ac...63c

Ja det er skikkelig kjedelig og nedverdigende. Hvorfor ble du arb.ledig da?

Hi

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

 

tok barne-og ungdomsarbeider faget som privatist. samtidig som jeg hadde jobb fra 17-21 om kvelden. gikk da på skolen fra 9-15 hver dag. holdt ut ett halvt år til i jobben, før jeg sa opp. 

nav ordnet praksisplass til meg. i ca 1 år.  arbeidsledig på nytt, kort vikariat i 3 mnd, fikk ikke videre... siden det har jeg vært uten jobb.... vært vikar ett par ganger der jeg jobbet i praksis,men ikke noe å leve av.....

 

Anonymous poster hash: 709ac...63c

Skrevet

Vært arbeidsledig siden 2011,sykemeldt i ett år før d..

Men har en sykdom/lidelse så gjør at eg ikkje kan jobbe 100%, så er under aap (utredning)

Skrevet

Klikker også snart... arb.ledig siden mars og er så sugen på jobb!

 

Anonymous poster hash: d6b53...9ad du kan 

du kan høre med nav, de har en rekke studier som du kan ta via de, som privatist. og du får dagpenger samtidig.=)

 

Anonymous poster hash: 709ac...63c

Skrevet

Uff føler med dere :( er ikke noe kjekt :(

Selv var jeg på intervju hos manpower i dag.

Jeg har vanligvis hadde veldig hell i jobb, men nå er det snudd, vært på utallige intervjuer vært blant de siste hver gang. Men får døren i tryne hver jæ*la gang! Ikke akkurat noe confidense boost ;) godt å se at vi er flere iallefall :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Skrevet

 

Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå...

 

Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet?

 

Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2

Ja, det kan du gjøre på nettet :) du må registrere cv.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

Skrevet

 

Kontrakten for den midlertidige prosjektstillingen min løper ut i morgen, så da melder jeg meg inn i arbeidsledighetsgjengen... Svært få utsikter til jobb (eller noe å søke på, for den del) - iallefall innen det jeg har utdannet meg i årevis til - så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på nå...

 

Dere som har peiling, forresten: Må man møte opp på et NAV-kontor for å melde seg arbeidsledig og søke om dagpenger, eller gjør man det på nettet?

 

Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2

Ja, det kan du gjøre på nettet :) du må registrere cv.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 495ed...c4b

 

Fine greier! Takk skal du ha.

 

Anonymous poster hash: 5a9a2...8c2

Skrevet

Jeg er. ferdig med et vikariat jeg har hattt i 1,5 år nå 1. august. nå er jeg sykemeldt til termin i desember. så skal jeg ut i jobb etter permisjon tenker jeg =) ikke lett å få jobb som pedagogisk leder her, men i løpet av et par år må det komme noe =)

Skrevet

Jeg sa opp min faste stilling for å være mer hjemme med barna. Ikke lett å få jobb igjen i mitt yrke (barnevernpedagog). De aller fleste ønsker vidreutdanning, helst master. Så blir spennende å se om noen år når jeg skal ut i jobb igjen:)

 

Anonymous poster hash: 2979e...bd8

  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet om et firma hvis dere er fortsatt arbeidsledige enda som trenger medarbeidere og ledere.



Anonymous poster hash: dc9f7...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...