Gå til innhold

Er dere ikke voksne mennesker her? Angående navn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig hvordan dere hetser navn her inne. 

Mammaen til Liam er sånn, mammaen til Martin er sånn, mammaen til Lene er sånn, og Ferdinand sånn... gyselig stygt, blodharry, verste dere har hørt, white trash, nav-mor, trailertrash, oransj og bleika mor, nei, det er ikke grenser for hva dere kan vrenge utav dere angående ett navn. 

Det går mange barn rundt med disse navnene dere hetser, og disse har venner! Er du mor til Liam eller Ferdinand sin venn? Hører barna dine hva du sier? Da er du med på å skape grunnlag for mobbing! Jeg blir helt matt... Èn ting er at dere ikke liker et navn, en annen ting er hva dere vrenger utav dere. Litt nettvett må det være lov å ha her inne også.

Hilsen mammaen til Liam 7 år!

Som forøvrig jobber som spesialpedagog i en barnehage og er gift med en mann som har en høy stilling i Statoil!

Anonymous poster hash: 73651...cdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikkja til tanta mi heter Liam!

Anonymous poster hash: e48f4...d30

Skrevet

Jeg syntes det er værre at voksne mennesker faktisk velger slike navn på barna sine!

Det viser jo bare at dere ikke tenker over deres handlinger, og at dere driter i at barna deres faktisk på gå rundt med disse navnene! 

Anonymous poster hash: 7a77d...397
Skrevet

Mammaen til Liam er sånn, mammaen til Martin er sånn, mammaen til Lene er sånn, og Ferdinand sånn... gyselig stygt, blodharry, verste dere har hørt, white trash, nav-mor, trailertrash, oransj og bleika mor, nei, det er ikke grenser for hva dere kan vrenge utav dere angående ett navn.

Det går mange barn rundt med disse navnene dere hetser, og disse har venner! Er du mor til Liam eller Ferdinand sin venn? Hører barna dine hva du sier? Da er du med på å skape grunnlag for mobbing! Jeg blir helt matt... Èn ting er at dere ikke liker et navn, en annen ting er hva dere vrenger utav dere. Litt nettvett må det være lov å ha her inne også.

Hei S ;) er forøvrig helt enig med deg. ..

Som forøvrig jobber som spesialpedagog i en barnehage og er gift med en mann som har en høy stilling i Statoil!

Anonymous poster hash: 40d99...e71

Skrevet

Er barna dine på DIB?!? :o

Nei, barna mine er ikke på DIB, men om du leser en gang til, Vicky, så ser du at jeg spør om dere snakker om disse navnene HJEMME..? 

Ja, jeg syns Liam er ett nydelig navn, og for 7 år siden så visste jeg heller ikke om andre som het det her omkring. 

Skrevet

Hei S ;) er forøvrig helt enig med deg. ..

Anonymous poster hash: 40d99...e71

S? Mulig du tar feil..?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei, barna mine er ikke på DIB, men om du leser en gang til, Vicky, så ser du at jeg spør om dere snakker om disse navnene HJEMME..?

Ja, jeg syns Liam er ett nydelig navn, og for 7 år siden så visste jeg heller ikke om andre som het det her omkring.

ER du mamnan til Liam eller kjenner du mamnan til Liam da? I andre tråden kjenner du mamma til Liam. Nå må du bestemme deg for hvem du vil være på din ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skjønner at du er fornærma, siden det dreier seg om et navn du har brukt. 

Men vil gjerne minne deg på at det ikke er selve personen med navnet som blir sjikanert. 

Det er et antall bokstaver i en bestemt sammensetning. Ingen grunn til å føle det som om ungen din har fått juling. Og NEI; det er ingen som sitter rundt middagsbordet og oppfordrer sønnen eller dattera til å le av Liam og Ferdinand i klassen. 

Skrevet

ER du mamnan til Liam eller kjenner du mamnan til Liam da? I andre tråden kjenner du mamma til Liam. Nå må du bestemme deg for hvem du vil være på din ;)

Jeg er mammaen til Liam, ja.

Skrevet

Skjeldent at temaet navn kommer opp under middagen her.

Møter jeg en liten Liam kommer jeg heller ikke til å le av han. Ja, jeg kommer nok til å le litt av mammaen hans, og tenke at "Hun er nok litt av en luring". Vil jo undre meg litt over hvorfor noen velger å gi ungen sin et stigmatiserende navn, og syntes litt synd på barnet, rett og slett.

Skrevet

Da vet vi det. Mamman til Liam jobber i bhg, og pappan tjener masse penger. :P

Anyways. Skjønner at du er fornærmet, men som regel spør folk om ærlige meninger og tanker om ulike navn, og de får det. Om du ønsker penere svar, bør du ikke henge på anonymforum hvor folk svarer det de vil og litt til. Har hørt babyverden er et koselig sted. Lykke til!

Anonymous poster hash: f59a6...0d0
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Er det så stigmatiserende å fi barnet et navn som er helt vanlig da? Honey- boo- bumlebee kan jeg forstå, men ikke Liam, Liam er jo et vanlig navn...

Møter jeg en liten Liam kommer jeg heller ikke til å le av han. Ja, jeg kommer nok til å le litt av mammaen hans, og tenke at "Hun er nok litt av en luring". Vil jo undre meg litt over hvorfor noen velger å gi ungen sin et stigmatiserende navn, og syntes litt synd på barnet, rett og slett.

Skrevet

Spennende å se hva folk mener om deres navnevalg om 6-7 år ;)

Skrevet

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men hva er det som er så stigmatiserende med Liam?

Anonymous poster hash: 6e84a...49a

Skrevet

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men hva er det som er så stigmatiserende med Liam?

Anonymous poster hash: 6e84a...49a

Les tråden som handler om Liam eller Elliot så ser du det....

Skrevet

Det er jo gjerne sånn at man spør hva andre synes fordi man faktisk ønsker ærlige svar? 

Jeg har selv ikke problemer med navnet Liam, men jammen er det mange andre merkelige navn som er i omløp for tiden. Om du da spør hva jeg syns om det navnet så svarer jeg jo. 

Samme om du står face to face eller spør anonymt på et nettforum.

Anonymous poster hash: cd47c...2fe
Skrevet

Navn er ikke en grunn til å synes synd på noen. Ikke mye voksne hvis dere mener det. Navnet skjemmer ingen.

Anonymous poster hash: 7bb62...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...