Gå til innhold

Hvilke jobber hadde du ikke taklet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke fordi det hadde vært kjedelig, lavstatus osv. Snakket om dette på jobben i dag og ulikt hva folk er redd for :)

Mine er:

Lege, sykepleier ol, takler ikke blod.

Flyger, flyvertinne, har flyskrekk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykepleier, lege, hjelpepleier osv....

lærer

Anonymous poster hash: 748fb...415
Skrevet

Rutinejobber der jeg ikke får nok nye utfordringer.

Anonymous poster hash: afe88...0de

Skrevet

Barnehage, har ikke tålmodighet nok.

Skrevet

Ambulansjesjåfør, tror jeg hadde hørt rundt og fryktet at noe skulle skje hele tiden.

Begravelsbyrå, hadde ikje taklet å møte så mange mennesker i sorg daglig.

Anonymous poster hash: dc05a...bdf

Gjest Antarctica
Skrevet

"Journalist" eller lign i en utgivelse som f eks Se&Hør. Ville ikke ha taklet å paparazzi-jage stakkars mennesker som ikke har bedt om det, og koke spikersuppe på ikke-hendelser i livet deres, som f eks Tone Ddamlis "puppesjokk" (Hva nå det måtte være...)

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Fotpleier på eldrehjem!

Blir dårlig ved tanken på å pelle på ekle tær hele dagen.

Skrevet

Fotpleier, lege eller gynekolog. De 3 tinga kunne jeg aldri vært :P

Skrevet

Fotpleier på eldrehjem!

Blir dårlig ved tanken på å pelle på ekle tær hele dagen.

Jeg er enig med deg der, og jeg jobber i eldreomsorgen og holder i tillegg på å utdanne meg til sykepleier  :ph34r:

Jeg takler tær dårlig  :rolleyes:

Yrker jeg ikke kunne hatt er flyvertinne,servitør ol. jeg tror jeg egner meg dårlig på å stå på pinne for andre (friske)  :rolleyes:

Skrevet

Tror heller ikke jeg hadde taklet en utendørs jobb om vinteren.

Skrevet

Lege, gynekolog, noe innen barnevern (hadde blitt så lei meg av alle skjebnene jeg måtte ha taklet), fisker, jobb innen veivesen (virker så dørgende kjedelig), jobb hvor du gjorde alt omtrent helt likt hver dag.. 

Anonymous poster hash: be781...e50
Gjest sussie77
Skrevet

Lege og sykepleier fordi jeg  takler blod og sprøyter fryktelig dårlig.  Nettopp derfor jeg aldri utdannet meg til sykepleier. 

Skrevet

Jeg har ikke klart å finne en jobb jeg hadde taklet... Enten er det det psykiske som ville tatt knekken på meg, eller det fysiske.

Skrevet

Jobbe i barnehage har jeg nok ikke tålmodighet til. 
Og alle jobber som blir gjort utendørs, f.eks snekker, veiarbeider, siden jeg hater regn og kulde. 
Kunne aldri vært politi, siden jeg er så ekstremt konfliktsky. 
Slakter, fordi jeg er vegetarianer og hadde svimt av første dagen. 
Telefonselger. Jeg takler avvisninger og frekke folk dårlig. 

Skrevet

Gynekolog fordi jeg ikke hadde orket og ta andre langt inni ......

Begravelsebyrå fordi at jeg hadde synes forferdelig synd på familien/venner av den døde,og hadde gråte minst like mye som de :P

Kontor ,jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å sitte stille hele dagen..

Skrevet

Fotpleier, fordi jeg ikke takler føtter.

Kontorjobb. Tror ikke at det å sitte på ett kontor er noe for meg. Jeg ville nok fort ha blitt ukonsentrert og mistet fokuset.

Anonymous poster hash: ee54b...95c

Skrevet

Alt som innebærer å ta på/"omgås" andres kropper. Lege, sykepleier, hjelpepleier, fotpleier, and the list goes on... Takler ikke synet og lukten av kropper. Hodebunnslukt, gammel urin, liggesår, tær. Blæææh! 

Skrevet

Lærer og andre yrker som i stor grad innebærer ledelse og å stå og snakke foran forsamlinger. Omsorgsyrker.

Anonymous poster hash: e53ee...579
Skrevet

Det jeg jobber med nå. Cafe medarbeider. Så lite givende,sure kunder,oppvask,stress osv osv! Takler egentlig ikke mat og restaurant bransjen. Skal søke ny jobb. Vil jobbe innen Helse bransjen. Sykehjem/Psykriatrien osv. Der jeg er til nytte:)

Anonymous poster hash: eceeb...d7d

Skrevet

-Barnehage, jeg ville nok blitt fullstendig utbrent. (samme med skole med småbarn.)

-Alt som er ekkelt og har med avføring, nakne kropper, spy og føtter. Det meste innen omsorg med andre ord.

-Navkontorer og andre yrker der "alle" er misfornøyde med jobben du gjør.

Skrevet

Kontorjobb (hatet det da jeg jobbet på kontor. Litt dumt da jeg har 7 år på universitetet og de fleste jobber innebærer kontor for min del)

Helsevesen

Barnevern (hadde ikke sovet om natten)

Politi

Ambulanse

Fabrikk

Servitør

Skjønnhetsbransjen (meningsløst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...