Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Jeg fikk migrene etter første svangerskap og har hatt det siden. Ikke sånn at jeg ligger å spyr hver gang og ikke kan gjøre noe, men tar jeg ikke medisin med engang jeg kjenner det kommer så risikere jeg å bli helt ubrukelig det neste døgnet. Det kommer gjerne 3-4 dager før mensen og i tiden før og gjennom mensperioden har jeg vondt nesten hver dag. Tar jeg medisin på morgnene og det går over, får jeg det tilbake på ettermiddagen igjen og tar mer medisin. Dvs at i løpet av en mnd blir det ganske mye medisiner, i følge legen min tar jeg i overkant.. Hvis jeg tar for mye får jeg mer vondt i hodet sier hun, men de dagene som ikke er i forbindelse med mensen har jeg veldig sjelden vondt. Hvor mye medisin tar dere i løpet av en mnd? Jeg fikk 1 tabletter i juni som jeg må rasjonere på nå, er vel bare 2 igjen.. Anonymous poster hash: 80976...c29
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Min migrene - som mest sannsynlig er clusterhodepine - kommer i perioder. Dermed er det vanskelig å si noe gjennomsnittlig, jeg kan godt gå to måneder helt uten medisin for så å medisineres flere ganger daglig i et par uker. Bruker injeksjoner og nesespray, stort sett nesespray med en gang jeg kjenner et anfall for å rekke å sette injeksjoner før jeg ligger i en krøll og griner. Ingenting forebyggende. Anonymous poster hash: 2a741...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå