Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hei Jeg har fått vedtak fra NAV ang. foreledrepenger. Foreldrepengene mine er beregnet ut fra et gjennomsnitt pr. år (gjennomsnittet av inntekten min de siste 3 årene). Vet noen av dere hvordan jeg regner ut hva jeg får i mnd? Deler jeg beløpet på 12? Det står nemlig bare gjennomsnittet av inntekten min. Anonymous poster hash: 3cd28...3fb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Det står vel opplyst en dagsats for utbetalingen? Hvis ikke tar du beløpet fastsatt for gjennomsnittet for de siste tre åra, deler på 260 og ganger med antall virkedager i måneden. Utbetalingen vil variere noe da foreldrepengene utbetales etter hvor mange virkedager det er per måned. Anonymous poster hash: 787b3...7b0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Det skal da opplyses om en dagsats i vedtaket?? Eller er jeg helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Takk for svar:) Jeg har snakket med NAV, og de har glemt å ta med dagsatsen i vedtaket mitt. HI Anonymous poster hash: 3cd28...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå