Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hva ville dere gjort? Har ungene i en bhg de trives i, men den er stor og de må kjøres hver dag. Er omvei til jobb, og de vil gå på skole med et fåtall av dem som de går med. Så har vi en mindre bhg rett nedi gaten, halve str og de vil gå i klasse med stort sett alle på sin avdeling. Kanskje 5-10 min å gå. Ungene er 1 og 3. Det ville spart oss minst en time i reising hver dag. Minuset er noe kortere åpningstid. Eldste kjenner ihvertfall 3-4 unger som går der. Er fornøyd med den bhg vi har nå og ungene trives som sagt, men hadde vært deilig å kunne gå til bhg. Anonymous poster hash: 159b6...c0f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Vi hadde det sånn og i ca 3 år, men vi hadde hele tiden planen om å flytte nærmere den store bhg. Og nå har vi gjort det og har gå avstand til den Super fornøyd med det, både store og små, godt å kunne gå både til skolen og bhg Så viss dere ikke har planer om å flytte, så ville jeg nok ha byttet bhg Anonymous poster hash: d1e08...d0e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Helt klart bytte barnehage. Hvis dere har planer om å fortsette å bo der dere bor. Siden eldste er tre år, så vil hun/han jo få gått der litt før barneskolestart. Hadde vært anderledes hvis ungen var større, for da vil det være så kort tid før ungen må bytte uansett til skolen. Forutsatt at den nærmeste barnehagen virker bra da. Hvis den nærmeste barnehagen er virker litt dårlig (trøbbel med mobbing/de som jobber der, etc, etc), så ville jeg vært mer i tvil. Men hvis du kjenner en del av barna der fra før, har du vel hørt rykter om hva som skjer i barnehagen og. Om de er fornøyde, og hva de er mindre fornøyd med. Anonymous poster hash: 18408...522
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Har bare hørt positivt om den og vi har tenkt å bo her ja . En annen fordel er at barneskolen ligger like ved så de blir godt kjent med veien dit. Tror jeg ringer i dag og hører ang venteliste jeg Anonymous poster hash: 159b6...c0f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Vi holder nå på med innkjøring i ny bhg som ligger like ved skolen og et par min å gå fra hjemmet. Var veldig fornøyd med andre bhg som vi måtte kjøre til, men er nå fornøyd med byttet. Veldig godt med gåavstand og nærhet til skolen. Et tiltak å bytte, men tjener på det på lang sikt. Anonymous poster hash: 3f953...871
GeeGee Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Hva ville dere gjort? Har ungene i en bhg de trives i, men den er stor og de må kjøres hver dag. Er omvei til jobb, og de vil gå på skole med et fåtall av dem som de går med. Så har vi en mindre bhg rett nedi gaten, halve str og de vil gå i klasse med stort sett alle på sin avdeling. Kanskje 5-10 min å gå. Ungene er 1 og 3. Det ville spart oss minst en time i reising hver dag. Minuset er noe kortere åpningstid. Eldste kjenner ihvertfall 3-4 unger som går der. Er fornøyd med den bhg vi har nå og ungene trives som sagt, men hadde vært deilig å kunne gå til bhg.Anonymous poster hash: 159b6...c0f Det er jo også en fordel at barna får gå i barnehage med barn som bor. Nærheten, da er det mer sannsynlig at de kjenner noen av barna i klassen når de begynner på skolen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå