Gå til innhold

Ta kontakt eller la være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fredag var jeg ute på en uteplass i byen sammen med noen venner. Det kom en eldre mann bort til meg som jeg tidligere kjente litt, så ofte og syntes var kjekk og attraktiv. Pleide å fantasere om sex med han, selv om han er mye eldre enn meg.

Vi har begge barn og er single. Han virket glad for å se meg og flørtet helt klart. Var ganske full og husker ikke alt i detalj, men at han flørtet husker jeg. Fikk mange komplimenter osv. En av mine venner som jeg var ute med så dette. Hun er en god venn av meg og en venn av han. Om noe skulle skje mellom meg og han skulle ikke vår felles venn visst om det. Jeg aner ikke om han ville sagt noe til vår felles venn om at jeg har tatt kontakt (om jeg gjør det).

Spørsmålet er om jeg skal poke han på facebook eller noe slikt... Fantasiene om han er kommet tilbake, og jeg ønsker ikke noe annet enn sex. Sitter nå og lurer på om jeg bare skal prøve å poke han på FB eller la være. Han er svært attraktiv, veldig sexy og hadde det vanskelig for å holde fingrene av fatet når vi møttes. Men som sagt tror jeg begge var ganske full...

Så hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: 8233c...497

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Poke ivei :-) Den som intet våger intet vinner :-D

Skrevet

Hadde aldri poket han på Facebook. Jeg hadde sendt en melding jeg. Noe kort og greit, med et spørsmål i, så det er naturlig å svare. Resten kommer av seg selv, om han er interessert.

Gjest sug lut
Skrevet

Er du over tenåra så ta for guds skyld kontakt på en annen måte.

Skrevet

Du sier du er singel, men hva med han?

Om han er gift eller har samboer fortsetter du å fantaserer, men holder fingrene av fatet!

Er han også singel kan du sende en melding, men jeg hadde ikke poket (er det virkelig noen som gjør det etter fylte 18 år?).

Anonymous poster hash: aab05...f6e
Skrevet

Om han er gift eller har samboer fortsetter du å fantaserer, men holder fingrene av fatet!

Er han også singel kan du sende en melding, men jeg hadde ikke poket (er det virkelig noen som gjør det etter fylte 18 år?).

Hvordan står det til med leseforståelsen sånn ellers da? Hun skriver at de begge er single.

Men hi, man poker ikke voksne folk på fb :o ærlig talt, vurderer du det for alvor?

Send en hyggelig melding om du ønsker kontakt, ikke oppfør deg som en hormonell tenåring :P

Anonymous poster hash: 13c29...849

Skrevet

Hva med å lese, det står:

" vi har begge barn, og er single"...,

Skrevet

Takk for svar:) jeg er såvidt over tenårene, men han er en del eldre.

Har dere noen tips til hva man kan skrive? Er litt redd en melding havner i 'annet' boksen og han ikke ser den, men kanskje det ikke skjer når vi har mange felles venner på fb (ca. 50 felles venner)?

Skrevet

Da legger du han til facebook og når han aksepterer så sender du en sånn "Heisann :-)" melding :-)

Anonymous poster hash: 59dfc...487

Skrevet

Da legger du han til facebook og når han aksepterer så sender du en sånn "Heisann :-)" melding :-)

Anonymous poster hash: 59dfc...487

Vil liksom ikke gjøre noe nummer av det heller, ønsker ikke å plutselig bli venn med han på facebook. Da vet jo resten av verden om mine planer:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...