Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 jeg tar helt av om dagen ! 5uker til termin å rydder å vasker, flytter om å bærer tunge møbler bort... til å med bodene våre er strøkne! er det noe farlig? eller skal jeg bare kjenne å føle det på kroppen? andre som også var sånn? mannen blir bare oppgitt å ber meg ta å roe litt ned.. hehe Anonymous poster hash: 8d269...e15
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kjenn på kroppen din du Her styrte jeg på både med hus og hjem, fjellturer på flere timer osv osv helt til dagen før fødselen. Anonymous poster hash: ebb2b...2f8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Redebygging kaller mange d;) er også litt det men har vært hindret av bekkenløsning. Er bedre nå så når permisjonen starter til uka skal alt på plass til baby kommer:) er derimot mer avslappet nå enn med første da. Kos deg du:) Anonymous poster hash: e4492...eaa
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 ja , jeg slet veldig med nr 1. da var alt på hue;) men nå er jeg i kjempe form! Anonymous poster hash: 8d269...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå