Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #26 Skrevet 13. august 2013 Jeg liker ingen av dem, men det er jo smak og behag. Hvis jeg ble tvunget til å velge ville jeg kanskje gitt ham navnet William og heller brukt Liam som et "kjælenavn". Anonymous poster hash: 7d2e3...c6d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #27 Skrevet 13. august 2013 Anonymforum eller navnforum. Anonymous poster hash: 23edf...f4d
Casthovic Skrevet 13. august 2013 #29 Skrevet 13. august 2013 Kjempe kule navn! Bastian er min favoritt og av Elliot og Liam er det litt vanskelig å velge men tror jeg hadde gått for Liam.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 13. august 2013 #30 Skrevet 13. august 2013 Jeg kjenner en nydelig liten Liam med mor som er pedagog og hverken er orange eller bleika og en pappa som er siviløkonom i et internasjonalt firma. Skjønner ikke dette behovet deres for å sette navn i bås og latterliggjøre de som har en annen smak enn dere. Er dere virkelig så usikre at dere må rakke ned på andres valg? Patetiske mennesker. Liam er finest av de du nevner, hi. Anonymous poster hash: 2ce38...7e4 Kjenner du mora? I flg den andre tråden ER du mora.. Bestemme deg for hvem du vil være da!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 13. august 2013 #31 Skrevet 13. august 2013 For å svare: Liam er veldig poppis nå, ville selv valgt et navn som ikke 5 andre gutter i klassen har. Elliot er vel greit nok, men jeg liker best norske navn
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #32 Skrevet 13. august 2013 Jeg kjenner en nydelig liten Liam med mor som er pedagog og hverken er orange eller bleika og en pappa som er siviløkonom i et internasjonalt firma. Skjønner ikke dette behovet deres for å sette navn i bås og latterliggjøre de som har en annen smak enn dere. Er dere virkelig så usikre at dere må rakke ned på andres valg? Patetiske mennesker. Liam er finest av de du nevner, hi. Anonymous poster hash: 2ce38...7e4 Kjenner du mora? I flg den andre tråden ER du mora.. Bestemme deg for hvem du vil være da! Jeg er trådstarter i den andre tråden, og dette er ikke meg. Mannen min er heller ikke siviløkonom, han jobber i Statoil på hovedkontoret. Anonymous poster hash: 856d7...a7a
☆☆☆ Skrevet 13. august 2013 #33 Skrevet 13. august 2013 Av dei to, Elliot. Men ingen av dei vekker begeistring. .
Gjest sussie77 Skrevet 13. august 2013 #34 Skrevet 13. august 2013 Elliot, Syntes ikke Liam er så fint på norsk.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. august 2013 #35 Skrevet 13. august 2013 Min sønn heter Liam, så jeg syns jo det navnet er fint. Desverre mange som heter det nå.. (hadde ikke hørt om en eneste en i byen vår, nå heter "alle" det) Elliot er også fint, men har selv litt vanskelig for å si det på norsk Vet du ikke spurte om andre navn, men Eiliv syns jeg er fint
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #36 Skrevet 13. august 2013 Å nei. Ikke Elliot. Veldig lite pent navn! Tenk på at barnet faktisk skal hete det. Anonymous poster hash: 007ff...e1a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #37 Skrevet 13. august 2013 Elliot var jo skikkelig fint!! Anonymous poster hash: cb5bd...e82
soleia Skrevet 13. august 2013 #38 Skrevet 13. august 2013 For å svare: Liam er veldig poppis nå, ville selv valgt et navn som ikke 5 andre gutter i klassen har. Elliot er vel greit nok, men jeg liker best norske navn Einig.
Hjertefru Skrevet 13. august 2013 #41 Skrevet 13. august 2013 Av disse: Elliot. Men vil foreslå Eilert. Det er fint. :-)Eilert var et bra forslag Fint norsk navn ....Liam er et gammelt irsk navn som desverre er i ferd med å bli litt oppbrukt .Synes det passer heller dårlig på norsk. Samme med Elliot i grunnen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #42 Skrevet 13. august 2013 Elliot Stabler i SVU <3 Anonymous poster hash: bf82a...6cd
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2013 #43 Skrevet 13. august 2013 I lys av andre tråder her: Bastiliam Elliander. Nei, for å være alvorlig: Liam er veldig typisk irsk for meg og like uaktuelt som å kalle et barn Paddy eller Moira. Elliot klinger også britisk og litt "feminint", men fungerer som navn. Bastian er best og koseligst av de tre dere tenker på.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #44 Skrevet 13. august 2013 Har en lillebror som heter Elliot, så jeg synes det er fint, fordi det er ham. Jeg synes kanskje ikke det passer så fint til en helnorsk gutt. Har bare møtt en Elliot i Norge, og jeg synes navnet høres litt merkelig ut på norsk. Liam liker jeg ikke. Anonymous poster hash: 743a8...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå