Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 er det som lager alle disse infantile trådene her inne? Jomfruer igjen? Så hun hadde prøvd seg på Kvinneguiden, men der ble hun fullstendig ignorert. Kan ikke alle bare drite i å svare i trådene hun oppretter? Hvorfor må noen absolutt mate det trollet? Det er sikkert synd på henne og alt det der, men herregud! Anonymous poster hash: 686a2...71f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kan du jelpe meg med ett par ting? -Hvordan rygg sekk bør jeg kjøpe til førsteklassingen? -Hvem navn liker du best? Aune Sebastian eller Audun martinius? -Hvordan soffa bør jeg kjøpe? Ønsker sånn sjelesoffa Anonymous poster hash: 6a38d...65b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Trist at noen ikke har noe annet å finne på enn å sitte og drite seg fullstendig ut! Så patetisk og umodent. Hadde det enda vært morsomt, men det er jo ikke det heller.... Antar at hun ikke har særlig med venner, er mindre heldig med utseendet og har null jobb, stakkars patetiske idiot. Håper hun får seg et liv en gang, for det må være trist å måtte ty til slik infantil oppførsel for å få noe som helst oppmerksomhet. Hadde hun vært smart kunne hun fått oppmerksomhet ved å debattere med andre, synd at noen er så dumme at de må ty til idioti for å få oppmerksomhet. Trist, rett og slett! Anonymous poster hash: 686a2...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå