eplekart11&snørose14 Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 (endret) Vi venter nummer to i januar. Eldste vil være 2,5 år når han får et søsken. Spørsmålet er om søskenvogn vil komme godt med? Eller fungerer det greit med søskenbrett på vinterføre? Noen som har erfaringer å dele? Endret 12. august 2013 av eplekart11
Appelsinpiken Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Det kommer an på eldstemann, og hvor glad han er i å gå vi har også 2,5 mellom våre og vi valgte søskenvogn. Bor et stykke fra sentrum, så vi sparer oss mye sutring på denne måten. I tillegg trenger eldstemann en hvil iblant han også, så da er vogna gull verdt
Hun med alle ungene Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Vi har søskenvogn og den har blitt MYE brukt! Nå er de 4,5 og 6 så den blir selvfølgelig aldri brukt lengere,men den har fått kjørt seg godt den ja! Vi hadde TFK,den har vært veldig god kvalitet på
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg har 16 måneder mellom mine og bruker den ikke masse enda men kommer til å gjøre det! Jeg har hatt OTH og TFK men synes de hadde sine feil på hver sin måte så derfor kjøpte jeg titanium og er fornøyd med den! Anonymous poster hash: 06b93...ff7
*piami* Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Jeg har også 2,5 år i mellom mine. Planen var å kjøpe søskenvogn, men er gla jeg ikke gjorde det. Største ble bare mer og mer selvstendig rundt den alderen og ville helst gå selv. Vi fikk også minste i januar:) til og fra Bhg satt største på akebrett, og når snøen forsvant tok vi frem sparkesykkelen. Har fungert kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Det kommer helt an på hvor mye du pleier å gå på tur med eldste i vogn. Vi har brukt vognen lite til turer med så store barn, så vi kjøpte ikke søskenvogn og savnet det aldri. Søskenbrett var helt håpløst på vinterføre. Anonymous poster hash: 447fd...573
eplekart11&snørose14 Skrevet 13. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2013 Går mest tur med vogn i helgene, til byen eller på turstier i marka. 2 åringen sover fortsatt 1,5 time etter formiddagsmaten, og er ikke så flink til å gå langt - men mye kan jo endre seg til januar Akebrett er jo et godt forslag for transport til barnehagen. Så kan vel søskenbrett bli mer aktuelt i sommerhalvåret. Tusen takk for svar, alle sammen
Gjest sussie77 Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Hadde søskenvogn. Brukte den masse de første månedene. Men da eldste var rundt 2.5 så ble den ikke brukt så mye. Da ville han helst gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå