Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 enn å ligge å høre på barnet puste og sove. Hun er halvannet år, men jeg synes fremdeles hun er ett mirakel. Jeg visste ikke at det gikk ann å bli så glad i noen!!! Anonymous poster hash: 8fdfa...fa1
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Kan tenke meg at det må være fantastisk! Håper jeg får oppleve det også en dag. Kos deg med jenta di og nyt følelsen Anonymous poster hash: f7e12...66b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Helt enig! Beste lydene som finnes Inatt har jeg "overnattingsbesøk" av mine to barn! Ene er 15 mnd og andre er 4 år, ligger bare å hører på de og nyter at de er til! Verdens beste følelse, vi er heldige Anonymous poster hash: 47d7d...ec5
Lille snuppa og magetroll Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Treåringen kommer inn og legger seg mellom oss og under dyna mi nesten hver natt. Det er så koselig og gleder meg til jeg kan ligge og holde rundt henne også pleier hun å vekke meg ved å stryke meg over håret
Gjest meg&mini Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Ikke.få.meg.til.å.begynne.å.gråte! Er helt enig:D BESTE følelsen i hele verden. Jenta mi kommer inn hver eneste morgen og susser og koser. Blir så rørt. Klarer ikke å vente med å få ut lille i magen og høre på de nydelige babylydene og kjenne lukten igjen <3 Tenk så heldige vi er. Til deg over her: Jeg håper det snart blir din tur også. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå