Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Har aldri hatt ONS, nysgjerrig!! Er det misjonæren som råder, eller gjøres alt? Anonymous poster hash: 3cfa5...19c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Du gjør nett det du vil Anonymous poster hash: 44149...09d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Ja, kun misjonær. Anonymous poster hash: 79dab...25e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 # 2 sa egentlig det som trengs sies. Men hva som skjer kommer an på begge de to involverte, hvilken kjemi man har, hvor frigjorte begge er/eller ikke er, om man føler mer enn kun seksuell tiltrekning osv. Jeg har hatt min andel med ons, men ingenting slår sex med en man er glad i og som man har hatt sex med over tid. Da synes jeg sexen bare blir bedre og bedre Anonymous poster hash: 757ee...372
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Hehe det er sex, analsex, oralsex..... Alt det en vil gjøre. Anonymous poster hash: b76bf...e4c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Øresex! Diggeste sexen ever!! Anonymous poster hash: 30232...25f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Avhenger av person ogpreferanser. Nå er jeg gift, men da jeg var ung og singel så ble det noen få ONS, var heller lite misjonær, tror det var kun to som forble ONS, da fordi jeg ikke var interessert i mer. De andre ble enten korte eller lengre forhold, det siste ONS endte med ekteskap og barn til slutt. Første natten da vi møttes hadde vi vel sex en 8-10 ganger, på flere rom, i dusjen. Endte opp i senga til slutt. Fikk ikke dra før jeg hadde spist frokost, han var edru nok til å kjøre meg helt hjem og bli med meg inn på en kaffe og enda et ligg. Herregud så forelska vi var, elsker hverandre høyt og har det helt fantastisk. Anonymous poster hash: 98c7a...f34
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Regner med du selv vet at det ikke er noe fasitsvar på dette, at det kommer helt an på partene involvert Jeg har tydeligvis sovnet midt i akten de to siste gangene, så kanskje det er et hint om at jeg har blitt for gammel til ons i fylla, gamlemor trenger søvn.. Hehehe Anonymous poster hash: fb7b5...508
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Artig at noen spør om dette, har faktisk lurt på det selv. Sikkert fordi jeg aldri har hatt noen ons selv.<br />Traff mannen min så tidlig at jeg kun hadde hatt ett kort forhold før han. Så har bare ligget med to i hele mitt liv.<br />Har liksom tenkt at man enten er så vill og gal (eller full) at man gjør ting man ellers ikke ville gjort, eller at det blir rart og keitete når man ikke kjenner hverandre.<br />Ingen av delene tydeligvis :-) Anonymous poster hash: 35e65...df0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Avhenger av person ogpreferanser. Nå er jeg gift, men da jeg var ung og singel så ble det noen få ONS, var heller lite misjonær, tror det var kun to som forble ONS, da fordi jeg ikke var interessert i mer. De andre ble enten korte eller lengre forhold, det siste ONS endte med ekteskap og barn til slutt. Første natten da vi møttes hadde vi vel sex en 8-10 ganger, på flere rom, i dusjen. Endte opp i senga til slutt. Fikk ikke dra før jeg hadde spist frokost, han var edru nok til å kjøre meg helt hjem og bli med meg inn på en kaffe og enda et ligg. Herregud så forelska vi var, elsker hverandre høyt og har det helt fantastisk. Anonymous poster hash: 98c7a...f34 eeeh... det var vel ingen ONS da... Anonymous poster hash: b6439...b98
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 På en onsdag?? Ser på frimerkene til hverandre!! Anonymous poster hash: 1e688...f95
LittLykkelig Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 De ONS jeg har hatt, så ble det vel misjonær, doggy, riding. Av og til oralsex. Brukte ikke å gå all in med alt mulig når det var en fremmed akkurat.. Synes for så vidt one night stands er kleine, glad jeg er i et fast forhold
Gjest Vicky Pollard Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Hos oss skjer det mest i senga på en FRE...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Artig at noen spør om dette, har faktisk lurt på det selv. Sikkert fordi jeg aldri har hatt noen ons selv.<br />Traff mannen min så tidlig at jeg kun hadde hatt ett kort forhold før han. Så har bare ligget med to i hele mitt liv.<br />Har liksom tenkt at man enten er så vill og gal (eller full) at man gjør ting man ellers ikke ville gjort, eller at det blir rart og keitete når man ikke kjenner hverandre.<br />Ingen av delene tydeligvis :-) Anonymous poster hash: 35e65...df0 Ut fra min erfaring har du helt rett. Enten ting man angrer på eller kjempekjipt. Anonymous poster hash: 3651f...722
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Hos oss skjer det mest i senga på en FRE... Vi er litt LØR mennesker.. Haha! Anonymous poster hash: 1e688...f95
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Huff. Ons blir patetiske forsøk på god sex, som regel i fylla, alle mulige stillinger og krumspring, men det blir aldri bra før man har vært sammen en stund. Hvertfall for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå