Gå til innhold

Noen som har fått studielånet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på nytt studie denne uka, og har nesten ikke råd til bøker. Det står på lånekassen at søknaden min er ferdigbehandlet 20. september..

Semesteravgift er betalt og jeg søkte i juli.

Anonymous poster hash: d52bf...651
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk de før helgen..:)

Anonymous poster hash: 5b8d9...be2
Skrevet

20 september er jo helt sprøtt. Fikk det før helgen. Men det er viktig at du har gått inn på studentweb og godkjent utdanningsplanen din for å få penger. Du har sikkert gjort det alt, men greit å si i fra :-)

Skrevet

Fikk mitt 7.august :)

Begynner på skolen 19.august

Anonymous poster hash: 10493...547
Skrevet

Dette må du jo purre på! Send dem en Mail med en gang og etterlys et svar på søknaden din.

Skrevet

vel.... betalte ett avdrag i dag jeg. tro meg, det er kjipere på denne siden ;-)

Skrevet

Takk for svar. :) Står på studentweb at jeg er innmeldt som student 8. august, det var den dagen de åpnet siden for semesterregistrering for oss nye studenter. Vet ikke når dere som har fått fikk registrert dere? 

Skrevet

Takk for svar. :) Står på studentweb at jeg er innmeldt som student 8. august, det var den dagen de åpnet siden for semesterregistrering for oss nye studenter. Vet ikke når dere som har fått fikk registrert dere? 

Jeg skal begynne på 3.året og de åpnet i midten av juli for oss. Godkjente plan og betalte semesteravgiften med en gang

Skrevet

vel.... betalte ett avdrag i dag jeg. tro meg, det er kjipere på denne siden ;-)

Jeg vet :P  Men med en utdannelse kan jeg få bedre jobb. Bedre  jobb er ofte lik mer penger og ja, du skjønner ;)

Skrevet

Jeg vet :P Men med en utdannelse kan jeg få bedre jobb. Bedre jobb er ofte lik mer penger og ja, du skjønner ;)

Selvfølgelig ;-) har jo vært der selv.

Så tittelen og tenkte "ja, jeg fikk studielån regningen for en stund siden." Tenkte ikke på at du mente utbetaling og ikke tilbakebetaling ;-)

Skrevet

Det er kanskje fordi du søkte så sent. kan hende at de er mange søknader å behandle, hvis mange har søkt samtidig. Men ta en telefon til dem, og se om de kan gjøre noe for å hjelpe :) Selv om det er flott å ha bøker helt fra studiestart, så har ikke alle fagene startet ordentlig opp enda, så det er ofte ikke noen krise å ikke ha bøker de første ukene :)

Anonymous poster hash: feaa8...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...