Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jenta mi begynte med størrelse 25 i våres og hun har brukt det gjennom sommeren. Nå har jeg kjøpt et par Dock boots i størrelse 26, men de var ganske så store. Er det dumt å satse på litt tykke sokker i? Eller er det vanlig å holde skostørrelsen hun har nå til neste vår? Da synes jeg nemlig det er dumt at hun skal gå i for store sko så lenge. (jeg skjønner jo at dette er individuelt, men vil gjerne høre hvordan det er med deres barn). Datteren min er 3,5 år forresten. Anonymous poster hash: 2efa8...229
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg dytter jeg. Skjønner at dette er et kjedelig tema på anonymforum , men håper på svar likevel Anonymous poster hash: 2efa8...229
soleia Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Eldste min, som er 4, har vakse ca 3 størrelsar i løpet av eit år. Eg må alltid gå opp minst ein str for kvar sesong til mine. Sesongen for dockboots er vel ikkje heilt i gang enno, og varer lenge, så eg hadde ikkje bytt inn skoa.
Honningmelon Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Føttene hennes vokser garantert fram til neste vår. De regner ca. to str. opp i året. Men, hvis skoene er alt for store nå og du tenker hun skal bruke de nå, så hadde jeg kjøpt en str. mindre.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Dock boots er og veldig store i str. Mi bruker til vanlig str 23, men i dock boots har hun str 20. Ville nok kjøpt et par i noen str mindre i tillegg så har du til han vokser ut av de du har nå! Må og nevne at mi begynte med sko i vinter 10 mnd gammel da i str 19, nå 16 mnd gammel har hun altså 23... Så de kan å vokse altså... Anonymous poster hash: a5d4c...064
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Vi har gått fra str 28 til 32 på ett år. Føler jeg gjør ikke noe annet enn å kjøpe sko for tiden. Sandalene som ble kjøpt i april er for små, det samme er joggeskoene. Før vi er tilbake fra ferien i september må jeg handle alt på nytt. 4,5 år, vokser i rykk og napp og mest på sommeren. Anonymous poster hash: c87f6...916
Ikkesåallerværst Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 De vokser vel gjerne litt ujevnt, og det er vanskelig å si når rykket kommer. Uansett som ei iver her skriver, de vokser gjerne to str i løpet av et år. Eldste min gikk fra 25 til 28 fra høst til sommer i år. Yngste min er 15 måneder og bruker 23 (!), begynte å gå da han var 11 måneder og har allerede hatt to par utesko.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Min erfaring er at det er umulig å planlegge skostørrelser til barna. Eldste brukte samme sandaler i et år her, yngste (tre år) har nå sitt fjerde par siden påske. Anonymous poster hash: c7834...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå